تجلیل رئیس دفتر رهبر انقلاب از اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات

حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی از اقدامات شایسته ستاد بازسازی عتبات عالیات در بازسازی و توسعه اماکن مقدس عراق تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۳۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ - 26April 2017
تجلیل رئیس دفتر رهبر انقلاب از اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیاتبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، همزمان با عید سعید مبعث، رئیس دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله محمد محمدی گلپایگانی از طرح توسعه حرم مطهر علوی که مزین به نام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) است، بازدید کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در جریان این بازدید، با اشاره به شخصیت اجتماعی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) شکوه و عظمت صحن مطهر حضرت زهرا(س) را نشانگر اوج ارادت و علاقه مردم شریف ایران اسلامی به پیشگاه امیر المومنین علی(ع) و بی بی دو عالم حضرت زهرا(س) دانست.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه توسعه حرم امام علی(ع) تحت عنوان پروژه صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در حال اجراست، افزود: بخش عمده این طرح آماده شده و بخش باقیماده آن نیز تا پایان سال ۹۶ تکمیل می‌شود تا تقدیم شیفتگان اهل‌بیت(ع) شود.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های ایرانیان در ساخت چنین بناهای مرهون توجهات خاصه اهل بیت(ع) می‌باشد، افزود: جا دارد از تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه ستاد بازسازی عتبات عالیات، خیرین و هموطنان عزیزی که با اهداء کمک‌های نقدی در این پروژه مشارکت داشتند، قدردانی کنم.

براساس این گزارش، صحن بزرگ حضرت زهرا (س) که به همت ستاد بازسازی عتبات و با دستان هنرمندان ایرانی در حال ساخت است، شش هکتار مساحت دارد. کار ساخت صحن حضرت زهرا (س) از سال ۹۱ آغاز شد و قرار است مهمترین بخش‌های این صحن بزرگ تا پایان سال ۹۶ به اتمام برسد. هزینه ساخت صحن از کمک‌های مردمی و نذورات دوستداران اهل بیت علیهم السلام در ایران تأمین شده است.

هموطنانی که علاقه‌مند هستند از فیض مشارکت در طرح توسعه حرم مطهر علوی بهره‌مند شوند می‌توانند با ارسال عدد ۱۱۰ به شماره ۸۸۸۸ اپراتور همراه اول و یا شماره‌گیری کد #۸۸۸*۷۳۳* از طریق ایرانسل و همراه اول اقدام کنند.
 
منبع: روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار