نمایشِ بازیگرِ نقش شهید باقری روی صحنه می‌رود

نمایش «روزی روزگاری...» به کارگردانی مهدی زمین پرداز از یازدهم اردیبهشت‌ماه در استان سیستان و بلوچستان به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۲۳۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ - 26April 2017
نمایشِ بازیگرِ نقش شهید باقری روی صحنه می‌رودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، تور نمایشی نمایش «روزی روزگاری...» به نویسندگی حمید نعیمی و کارگردانی مهدی زمین پرداز از دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه کار خود را در استان سیستان و بلوچستان اغاز خواهد کرد.

در این تور نمایشی که با هدف آشنا کردن مردم مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با هنر نمایش صورت گرفته است، چهار استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان میزبان این نمایش هستند.

قرار است با هماهنگی های صورت گرفته اجرای این نمایش ها از استان سیستان و بلوچستان آغاز گردد و در سوم خرداد ماه و همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر پایان یابد.

لازم به ذکر است نمایش «روزی روزگاری...» از تولیدات انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس است که با حمایت مرکزهنرهای نمایشی، موسسه توسعه هنرهای معاصر اجرا می شود.

مهدی زمین پرداز بازیگر و کارگردان این نمایش، هم اینک فیلم سینمایی تحسین شده «ماجرای نیمروز» را بر پرده سینماهای کشور دارد و پیش از این نیز در سریال ماندگار آخرین روز های زمستان در نقش سردار شهید حسن باقری خوش درخشیده بود.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از؛ مشاورکارگردان: فرهاد باقری، بازیگران: مهدی زمین پرداز، مجید آهنگران، مصطفی ایزدی، مهدی ذاکر، طراح صحنه: وحیدلاری، طراح لباس: مریم محمدنیا، موسیقی: رضا رحیمی، ماسک: بهمن صنیعی.
 
منبع: روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار