فراخوان جایزه ادبی یوسف در گام هفتم

جایزه ادبی یوسف با موضوع داستان‌های کوتاه دفاع مقدس، هفتمین فراخوان خود را منتشر کرد.
کد خبر: ۲۳۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ - 26April 2017
فراخوان جایزه ادبی یوسف در گام هفتم
به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: جایزه ادبی یوسف به شکل سراسری و به منظور انعکاس و انتقال میراث گرانسنگ هشت سال دفاع مقدس و با هدف شناسایی استعداد‌های برتر در حوزه داستان برگزار می‌شود.

رضا قلیزاده افزود: داستان‌نویسان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با موضوع هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم حرم‌ آل‌الله به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی درباره شرایط شرکت در این دوره از جایزه ادبی یوسف گفت: تعداد صفحه‌های آثار ارسالی از پانزده صفحه(حدود چهار هزار کلمه) بیشتر نباشد. داستان‌های ارسالی قبلاً در کتاب مستقل یا مشترکی چاپ نشده باشد و همچنین محدودیتی از نظر کمی برای ارسال آثار وجود ندارد.

قلیزاده یادآور شد: علاقه‌مندان حداکثر تا پایان خرداد ماه 1396 فرصت دارند آثار خود را به معاونت ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی واقع در دروازه تهران، تقاطع شهید باکری (هتل مرمر سابق)، انتهای خیابان استاد معین ارسال نمایند و جهت اخذ اطلاعات بیشتر با شماره 33295001-041 تماس حاصل نمایند.

معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی در پایان گفت: به بیست نفر از صاحبان آثار برگزیده، جوایزی از یک تا 5 میلیون تومان اهدا و داستان‌های منتخب به صورت کتاب چاپ خواهند شد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار