جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد؛

راه‌اندازی مراکز فرهنگی دفاع مقدس در تمام استان‌های کشور تا پایان سال 98

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امسال مقرر شده است که 10 مرکز فرهنگی در کشور راه اندازی شود و تا پایان سال 98، تمامی استان‌ها صاحب مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌شوند.
کد خبر: ۲۳۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ - 27April 2017
به گزارش دفاع پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم زاده صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس متشکل از تشکل های مردمی، نیروهای مسلح و دولتمردان است و در حال حاضر 7 وزیر عضو این هیأت امنا هستند.

وی با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار به منظور ترویج ایثارگری و حفظ دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تشکیل شده است، افزود: هم اکنون این اداره کل در 31 استان کشور فعال است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سند راهبردی را تهیه کرده اند که به تایید رهبر معظم انقلاب رسیده است و در همین راستا باید تمامی فعالیت ها در چارچوب این سند انجام شود.

وی تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب را یکی از رسالت های اصلی این نهاد ذکر کرد و گفت: در حال حاضر پیگیری ماموریت های فرهنگی این نهاد در قالب مراکز فرهنگی انجام می شود.

امیر سرتیپ دوم فهمیده افزود: امسال مقرر شده است که 10 مرکز فرهنگی در کشور راه اندازی شود و تا پایان سال 98 ، تمامی استانها صاحب مرکز فرهنگی دفاع مقدس می شوند.

وی بر تسریع در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان جنوبی تاکید کرد و یادآور شد: باید برای انتقال دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید تلاش جهادی کنیم.

آیت الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم در این دیدار با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس جزو سرمایه های ملی کشور است، افزود: هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ این کشور می درخشد.

 وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی دشمن از طریق نظامی به این کشور حمله کرد، تصریح کرد: اما امروز این حمله از طریق جنگ های فرهنگی پیگیری می شود.

 آیت الله عبادی بر ضبط خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد.

 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها