کشف حشیش و تریاک در خوزستان با دستگیری سه تن از سوداگران مرگ

جانشین فرماندهی انتظامی پلیس خوزستان با اعلام دستگیری سه تن از سوداگران مرگ، از کشف تقریبی50 کیلوگرم حشیش و تریاک در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ - 19July 2014

کشف حشیش و تریاک در خوزستان با دستگیری سه تن از سوداگران مرگ

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ «سید محمد صالحی» جانشین فرماندهی انتظامی پلیس خوزستان ضمن اعلام موفقیت نیروهای انتظامی استان در شناسایی و دستگیری چند تن از سوداگران مرگ در سه نقطه از محورهای مواصلاتی استان خوزستان، بیان داشت: خوشبختانه با تمهیدات ویژه نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در کنترل محورهای ارتباطی استان، روز گذشته در سه رشته عملیات جداگانه در شهرستانهای هندیجان، بهبهان و امیدیه خوزستان موفق شدند مقدار 50 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش را کشف کنند.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مقدار تقریبی 38 کیلوگرم از مواد مخدر مکشوفه توسط نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان و در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت دوکابین کشف و 6 کیلوگرم مواد مخدر تریاک نیز توسط کارکنان انتظامی پاسگاه در ونک بهبهان و در بازرسی از ساک یک نفر از مسافران اتوبوس شیراز – اهواز به دست آمد.
 
این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: در آخرین مرحله نیز ماموران انتظامی پاسگاه "جایزان" شهرستان امیدیه موفق شدند ضمن توقف یک دستگاه موتورسیکلت در ورودی شهرستان، مقدار شش کیلوگرم مواد مخدر حشیش را از وسایل همراه راکب موتور کشف کنند.
 
وی در پایان با اشاره به جدیت پلیس در مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و تامین امنیتی مطلوب برای شهروندان خوزستان خاطرنشان کرد، صبح امروز متهمان با تشکیل پرونده و مستندات قانونی راهی دادسرا شدند.
نظر شما
پربیننده ها