امیر فهمیده مطرح کرد؛

لزوم تسریع در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان جنوبی

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر تسریع در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت: ساخت این مرکز یکی از رسالت‌های مهم ما محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۳۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ - 27April 2017
به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، سرتیپ دوم محمد فهمیده امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهارداشت: امروز نیروهای مسلح آماده هرگونه دفاع از کشور و مقابله با تهدیدات احتمالی هستند.

وی با اشاره به تجربه موفق نیروهای مسلح در جنگ تحمیلی افزود: امروز نیروهای نظامی و انتظامی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، هر توطئه ای از خنثی می کنند.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به لزوم ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جنگ تحمیلی یک گنج تمام نشدنی بود که برکات زیادی به دنبال داشت.

وی همچنین به تدوین سند راهبردی با کمک هیات امنای این نهاد اشاره کرد که به تایید رهبر معظم انقلاب رسیده است و تصریح کرد: امروز تمامی فعالیت های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در چارچوب این سند انجام می شود.

سرتیپ دوم فهمیده همچنین بر ساخت هرچه سریعتر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت: ساخت این مرکز یکی از مهمترین رسالت های ما محسوب می شود.

وی به ثبت 20 اسفندماه به نام راهیان نور اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر برگزاری این اردوها تاکید ویژه دارند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس، چاپ سالانه 30 عنوان کتاب به هر استان ماموریت داده شده است.

 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار