سردار حاجی‌زاده:

ایثار و تکیه بر قدرت الهی عامل پیروزی ما در دفاع مقدس بود

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه انسجام، یکپارچگی مردم، وجود مدیران و فرماندهانی همچون شهید شفیع‌زاده عامل اصلی پیروزی در دوران دفاع مقدس است، گفت: اگر مدیریت، ایثار و تکیه بر قدرت الهی در دوران جنگ 8 ساله نبود، قطعا ما در این جنگ شکست می‌خوردیم.
کد خبر: ۲۳۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ - 27April 2017
مدیریت، ایثار و تکیه بر قدرت الهی در دوران دفاع مقدس عامل پیروزی بود
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره سرلشکر شهید «حسن شفیع زاده» از ایران به عنوان یک جزیره امن در منطقه یاد کرد و اظهار داشت: فرهنگ سلحشوری و آرمان‌های امام خمینی (ره) زنده است و در جای جای کشورمان هر روز شاهد برگزاری چنین مراسم‌هایی هستیم و تا زمانی که اینگونه برنامه‌ها وجود دارد کشور آسیب پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: در دوران 8 سال دفاع مقدس بیشتر کشورهای دنیا در برابر ما صف‌آرایی کردند و آمده بودند انقلاب ما را از بین ببرند، علاوه بر اینکه حتی نتوانستند وجبی از کشور ما را بگیرند بلکه تهدیدها تبدیل به فرصت شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انسجام، یکپارچگی مردم، وجود مدیران و فرماندهانی همچون شهید شفیع زاده را عامل اصلی پیروزی در دوران دفاع مقدس دانست و بیان داشت: اگر مدیریت، ایثار و تکیه بر قدرت الهی در دوران جنگ 8 ساله نبود قطعا ما در این جنگ شکست می‌خوردیم.

وی تصریح کرد: در سایه مجاهدت‌ها و تلاش‌های نیروهای مسلح در طول سال‌های اخیر جنگ نظامی با ایران به عنوان گزینه اول دشمن مطرح نبود بلکه بحث قدرت هوشمند را مطرح کردند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه چشم فرماندهان در دوران دفاع مقدس به بیرون از مرزها نبود، گفت: در دوران دفاع مقدس فرماندهان نگاهشان رو به جلو بود و از غنایم جنگی وسایلمان را تهیه می کردیم.

وی بیان کرد: دشمن بعد از اینکه متوجه شد نمی‌تواند با جنگ نظامی بر ما غلبه کند تهاجم فرهنگی، اقتصادی و نفوذ را در پیش گرفت و جنگ ترکیبی را راه اندازی کرد.

این مقام نظامی به تحریم های اعمال شده توسط دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن بحث تحریم‌‌ها را در پیش گرفت و این تحریم‌ها ادامه دارد ولی با این وجود نیروهای ما با روحیه جهادی پای کار ایستادند و هر روز شاهد موفقیت‌هایشان هستیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همین راستا ابراز داشت: موفقیت‌های امروزمان تصادفی به دست نیامده است و در سایه تلاش‌های دانشمندان و محققان کشورمان در بحث موشکی و ساخت پهبادها به تراز جهانی رسیده و جزو چند کشور برتر دنیا هستیم.

وی تشکیل مثلث موفقیت در دوران دفاع مقدس را در عرصه فرهنگی و اقتصادی نیز واجب دانست و افزود: مثلثی که در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی شد در حوزه های غیر نظامی روی یک ضلع لنگ می‌زند.

وی به پروژه نفوذ و تغییر نیز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دشمن بر این برنامه باور داشته و همچنان کار می‌کند و متأسفانه بعضی وقت‌ها مسئولین ما نیز تأثیر می‌گیرند.

سردار حاجی زاده رفع سایه جنگ توسط برجام را یک دروغ دانست و افزود: برجام اگر می‌تواند خودش را نگه دارد که هر روز سست‌تر شده و تحریم‌هایش افزایش می‌یابد و اینکه می‌گویند برجام سایه جنگ را کنار زد توهین به سپاه ،ارتش ،بسیج و شهدا است.

وی اظهار داشت: اگر بنا باشد مسائل اقتصادی حل شود این کار هزار برابر ساده تر از دستاوردهای نظامی است.

وی با اشاره به انفجار بمبی در افغانستان به نام مادر بمب ها گفت: آمریکا گاهی اوقات با این کارها می خواهد ترسی را ایجاد کند در صورتی که در این نوع بمب‌ها در کشور ما نیز تولید می شود که باید به به عنوان پدر بمب ها معرفی کرد و باید مسئولین ما نیز شجاع باشند که اگر غیر از این باشد باید روز بروز سرافکنده تر شویم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اگر نگاه با به غرب باشد باید کاسه گدایی در دست بگیریم و تمام افتخارات را تعطیل کرده و فرش قرمز برای آمریکا پهن کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار