مشاور فرماندهی نبرد با تکفیری‌ها در سوریه:

مدافع حرم، مدافع عاشورا و ارزش‌های عاشورا است

مشاور فرماندهی نبرد با تکفیری‌ها در سوریه با بیان اینکه مدافع حرم، مدافع عاشورا و ارزش‌های عاشورا است، گفت: حرم مانند چادرهایی بود که زینب(س) در آن چادر بودند و شهدا از این ارزش‌ها دفاع کردند و شهدای مدافع حرم ما، مدافع آن اعتقادات هستند.
کد خبر: ۲۳۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ - 27April 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، پیش از ظهر امروز حجت‌الاسلام محمد کاظمی‌کیاسری مشاور فرماندهی نبرد با تکفیری‌ها در سوریه  با حضور در منزل دو خانواده شهید مدافع حرم نکا شهیدان محمدتقی سالخورده و حسین مشتاقی ادب، متانت، دین‌داری، مقاومت، ایستادگی، پایداری و شجاعت از جمله ویژگی‌های مهم همه شهدای مدافع حرم  دانست و اظهار داشت: شهدای مدافع حرم ما در میدان نبرد با تکفیری‌ها و داعشی‌ها، مردانه ایستادند و حماسه‌آفرینی کردند و ما باید بدانیم اگر ما در خان‌طومان 13 شهید سرافراز تقدیم اسلام کردیم، اگر شهید سالخورده‌ها و شهدا و جانبازان و بقیه افرادی که برگشتند، نبودند باید هزاران کیلومتر خاکی را که از دشمن گرفتیم از دست می‌دادیم.

وی با بیان اینکه مدافع حرم، مدافع عاشورا و ارزش‌های عاشورا است، خاطرنشان ساخت: حرم مانند چادرهایی بود که زینب(س) در آن چادر بودند و همان‌طور که شب عاشورا 72 تن از یاران امام حسین(ع) بهترین باورهای خود را گذاشتند و اعتقادات خود را به امام هدیه کردند، شهدا از این ارزش‌ها دفاع کردند و شهدای مدافع حرم ما، مدافع آن اعتقادات هستند.

حجت‌الاسلام محمد کاظمی‌کیاسری در ادامه به ذکر خصوصیات اخلاقی شهیدان سالخورده و مشتاقی پرداخت و افزود:  فرزندان شما هدیه هستند و علمداری مدافع حرم و سوریه نصیب‌شان شد و عباس حضرت زینب(س) هستند و مبارک‌تان باشد که چنین فرزندی تربیت کردید که در راه دفاع از ارزش‌ها و خواهر امام حسین(ع) جان خود را نثار کرد و اعتقاد خاص اهل بیتی داشت.

وی با تجلیل و قدردانی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و همسران این شهدا خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یکی از نمایندگان مدافعان حرم در سوریه درود و سلام فرماندهان ارشد را به شما می‌رسانم و بر شما درود می‎‌فرستیم که چنین فرزندی تربیت کردید که مدافع باورها بودند و در خط ولایت فقیه ماندند و مطیع رهبری هستند و یاور امام زمان(عج) هستند که این تربیت به دلیل رزق حلال و یا حسین گفتن‌های شما در حسینیه‌ها است.

وی گفت: دفاع از دین مبین اسلام، قرآن و اهل ‌بیت(ع) از مهم‌ترین دلایل ورود رزمندگان مدافع حرم به صحنه نبرد با دشمنان در سوریه بود که این مسأله باید در جامعه روشنگری شود که شهدای مدافع حرم ما برای دفاع از باورهای مهم عاشورایی به جنگ با دشمنان و شیاطین رفتند و رسم دفاع از ولایت فقیه و اهل بیت(ع) را به ما آموختند.

همچنین در ادامه این دیدار حسن افشار مسؤول بسیج رسانه مازندران اظهار کرد: شهدا برای ما الگو هستند و توصیه‌های شهدا برای ما مهم است و باید بدانیم دشمن در تمام نقطه‌ها بمب‌گذاری کرده و افراد را نشانه رفته است؛ اما بر شهدا نائل نشد.

افشار افزود: شهدا با انتخاب راه حق و حقیقت، دوستی با اهل بیت(ع) را برای خود برگزیدند و عشق شهید تمام نشدنی است  و شهدا با ذوب در اهل بیت(ع) ماندگار شدند.

وی گفت:‌ اکنون هم میل و حضور برای نبرد با دشمنان در سوریه در بین گروه‌های مختلف مردمی فراوان است و با توجه به اینکه آسیب‌های فراوان در جامعه وجود دارد که نابود کننده است، یاد شهدا مانع این آسیب‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار