مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان خبر داد؛

پخش 1023 دقیقه برنامه در سالروز فتح خرمشهر در صدا و سیمای مرکز سمنان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: در ایام بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر 21 عنوان برنامه در قالب 1023 دقیقه برنامه در صدا و سیمای مرکز سمنان روی آنتن خواهد رفت.
کد خبر: ۲۳۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ - 29April 2017
1023 دقیقه برنامه با مناسبت سالروز حماسه  فتح خرمشهر در صدا و سیمای مرکز سمنان

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، در آستانه سالروز حماسه سوم خرداد «سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با «محمد منتظرحجت» مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سلامی از دوران دفاع مقدس به عنوان بزرگترین حماسه تاریخ انقلاب نام برد و از تلاش‌های صدا و سیمای مرکز سمنان در جهت نشر ارزش‌های  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قدردانی کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به سالروز حماسه  فتح خرمشهر از مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان در خواست کرد نسبت به پخش برنامه‌های  فاخر در بخش‌های گوناگون صدا و سیمای مرکز سمنان از جمله مستند‌های مربوط به عملیات‌های دفاع مقدس، نشست‌های تحلیلی فرماندهان دفاع مقدس، روایتگری راویان دفاع مقدس، انعکاس وسیع اخبار و گزارشات فعالیت‌های مردمی در سالروز حماسه  فتح خرمشهر اقدام نمایند.

محمد منتظر‌حجت نیز در این دیدار  تلاش در جهت نشر ارزش‌های انقلاب را نوعی مجاهدت عنوان کرد و بیان داشت: در ایام بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر 21 عنوان برنامه در قالب 1023 دقیقه برنامه‌روی آنتن خواهد رفت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان در پایان  تعامل نزدیک بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صدا و سیما را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام /

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار