مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر:

پاسداران سندی زنده از جانفشانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: بی‌گمان پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۲۳۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ - 30April 2017
برگزاری جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهربه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز جانباز و پاسدار، اظهار داشت: بی‌گمان پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده‌ای هستند که از تمام وابستگی‌های دنیوی جدا شده و به دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمدند.

وی افزود: روز جانباز تجلی گر ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خودگذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت امام راحل (ره) جان های خویش را سپر ناموس وطن درمقابل تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اضافه کرد: موضوع مهم و حساس انتخابات را در پیش رو داریم و از همکاران عزیز می خواهم از تبلیغ در زمان کاری و محیط کاری به طور جد خودداری نمایند.
 
وی با اشاره به روز جانباز و اهمیت برپایی برنامه ها در این روز ابراز داشت: مراسمات و برنامه های روز جانباز باید به بهترین نحو اجرا شود چرا که تکریم جانبازان، تکریم ارزش ها، خوبی ها و ایثارگری ها است و نظام اسلامی ما در سایه این تفکر و فرهنگ ناب به بار نشسته و به عنوان الگوی حکومت مردم سالار دینی به جهانیان معرفی شده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها