نمایشگاه کتاب - 22

«هدهد» بر شانه‌های نمایشگاه کتاب می‌نشیند

کتاب هدهد هم‌زمان با برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همه کتاب‌های فروشگاه خود را با ۱۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند.
کد خبر: ۲۳۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ - 30April 2017
​جشنواره کتاب هدهد هم‌زمان با سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «کتاب هدهد» در طول برگزاری سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران برای افرادی که فرصت حضور در نمایشگاه کتاب تهران را ندارند، این امکان را فراهم کرده است تا کتاب‌های باکیفیت و با محتوایی مناسب را با ۱۰ درصد تخفیف از فروشگاه کتاب هدهد تهیه کنند.
 
کتاب هدهد فروشگاهی وابسته به موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان است که افزون بر کارشناسی و گزینش کتاب‌های مناسب کودکان و نوجوانان از جهت فرم و محتوا، این کتاب‌ها را در قالب فروشگاه مجازی و حقیقی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد و مخاطبان می‌توانند به صورت حضوری و آنلاین به کتاب‌های مناسب دست یابند. کتاب هدهد امکان ارسال کتاب از طریق پست به تمامی مناطق ایران را فراهم کرده است.
 
سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در شهر آفتاب برگزار خواهد شد. انتشارات موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان نیز در بخش کودک این نمایشگاه حضور خواهد داشت و تمامی کتاب‌های خود را برای گروه‌های سنی نوزادان و نوپایان، کودکان، نوجوانان، والدین و مربیان با ۱۰ درصد تخفیف ارائه خواهد داد.
 
علاقه‌مندانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، می‌توانند به دو صورت خریدآنلاین و حضوری، کتاب‌های انتشارات موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان و کتاب‌های باکیفیت سایر انتشارات کودکان و نوجوانان را با ۱۰ درصد تخفیف تهیه کنند.
 
جشنواره تخفیف کتاب هدهد از تاریخ ۱۳ اردیبهشت هم‌زمان با سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه  ادامه خواهد داشت. 
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها