انصاری در مراسم معارفه مدیر جدید خانه فرهنگ ایثار و مقاومت:

«خانه فرهنگ ايثار» محرکی بزرگ در ترويج فرهنگ ايثار است

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خانه فرهنگ ايثار محرکی بزرگ در جهت تقويت و ترويج فرهنگ ايثار و مقاومت در سطح جامعه و يكی از بهترين مکان‌‎ها برای پرداختن به اين مقوله ارزشی است.
کد خبر: ۲۳۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ - 30April 2017
خانه فرهنگ ايثار محرکی بزرگ در ترويج فرهنگ ايثار است
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، آیین تودیع «ولی الله دولت آبادی» و معارفه «عبدالحميد مؤذن» مدیر جدید خانه فرهنگ ايثار و مقاومت با حضور «حجت الاسلام والمسلمین انصاری» مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از ظهر  امروز (يكشنبه 10 اردیبهشت ماه) برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام انصاری طی سخنانی ضمن تبريک ايام مبارک شعبانيه به اهميت و ضرورت پرداختن به فرهنگ ايثار و مقاومت پرداخت و اظهار داشت: تاريخ گواهی مي دهد و تجربه نشان داده در هر برهه‌ای از زمان، ايثار و مقاومت نقش ارزنده‌ای در پيروزی حق عليه باطل داشته است و كشور ما در عرصه‌های مختلف بارها تجلی ايثار را ديده و به واسطه اين فرهنگ غنی، دست‌آوردهای بزرگی همچون انقلاب و دفاع مقدس را داشته است.

مشاور وزير فرهنگ ارشاد اسلامی ضمن پرداختن به ضرورت و اثر بخشي ترويج فرهنگ ايثار و فداكاری، به نقش خانه فرهنگ ايثار و مقاومت در اين راستا اشاره كرد و افزود: طرح و ايده خانه فرهنگ و ايجاد چنين رویکردی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی كاری ارزشمند و قابل احترام است و از آنجا كه وظيفه‌ ذاتی و دغدغه اصلی وزارت ارشاد، فرهنگ است با كمك خانه فرهنگ به عنوان یک بازوی اجرايی قوی و مستحكم می توان به نتايج ارزنده ای دست يافت.

وی همچنين اضافه كرد: خانه فرهنگ ايثار محرکی بزرگ در جهت تقويت و ترويج فرهنگ ايثار و مقاومت در سطح جامعه و يكی از بهترين مکان ها برای پرداختن به اين مقوله ارزشی است.

انصاری ضمن اشاره به موانع و مشكلاتی كه می تواند پيش روی خانه فرهنگ باشد به تلاش مضاعف برای رسيدن به مطلوب اشاره كرد و عنوان كرد: مشكلات نبايد ما را از هدف و آرمانی كه داريم دور كند و همه بايد بكوشيم تا نقش سازنده‌ای در بهبود و گسترش فرهنگ داشته باشيم.

همچنین در این مراسم عبدالحميد مؤذن به عنوان مدیر جدید خانه فرهنگ ايثار و مقاومت معرفی شد. وی با سابقه ایثارگری و حضور در دفاع مقدس، دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.

انتهای پيام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار