شناسایی پیکر سرباز شهید «محسن رستمی» پس از ۳۱ سال

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان گفت: پیکر شهید «محسن رستمی» پس از ۳۱ سال شناسایی شد.
کد خبر: ۲۳۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷ - 30April 2017
به گزارش دفاع پرس از همدان، «دوست پرست»،  نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان با اشاره به شناسایی پیکر شهید «محسن رستمی» اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید چندی‌پیش در جریان تفحص پیکرهای شهدا توسط کمیته جست‌و‌جوی مفقودین، تفحص‌ شده و به وطن بازگشت.

وی افزود: شهید «محسن رستمی» از شهدای مفقود الجسد لشگر ۵۸ ذولفقار بود که سال ۶۵ به عنوان سرباز وظیفه در عملیات کربلای ۶  شرکت کرد و در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان بیان کرد: خبر شناسایی و بازگشت پیکر مطهر این شهید صبح امروز با حضور نماینده کمیته جستجوی مفقودین در همدان، جمعی از فرماندهان تیپ ۳۱۶ شهید قهرمان همدان، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده وی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه از این شهید دو فرزند به یادگار مانده است، عنوان کرد: این شهید متولد سال ۱۳۳۹ بوده و در حال حاضر نیز تنها مادر وی در قید حیات است.

دوست پرست افزود: مراسم وداع باپیکر شهید روز (چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت) از ساعت۲۰:۳۰ همزمان بامراسم اولین سالگرد شهادت جستجوگر نور سردار «علیرضا شمسی پور» در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم تشییع وخاکسپاری این شهید  از سوی کمیته جستجوی مفقودین اعلام می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار