معرفی کتاب؛

کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش

کتاب «کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش» مشتمل بر 164 صفحه و به قلم «محمد فایق فرجی» یکی از رزمندگان دفاع مقدس استان کردستان به رشته تحریر در آمده است.
کد خبر: ۲۳۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ - 16May 2017
کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش//// نمایشگاه کتاب// منتشر نشود تصویر با متن هماهنگ نیست
به گزارش دفاع پرس از سنندج، کتاب «کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش» مشمل بر 164 صفحه و به قلم «محمد فایق‌فرجی» یکی از رزمندگان دفاع مقدس استان کردستان به رشته تحریر در آمده است.
 
در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم:
 
کردستان سرزمین علم و فرهنگ و دین و دیانت است، مردمانی در این دیار سکونت دارند که در طول تاریخ به پاکی، صداقت، مهمان‌نوازی و شهامت و شجاعت مشهور بوده‌اند. سرزمینی با همه زیبایی‌های مادی و معنوی آن در گستره پهناور ایران اسلامی که سیر و سفر در آن برای هر انسانی بسیار با صفا وشورانگیز است.
 
نویسنده در این کتاب سعی خود را بر آن داشته تا ابتدا تاریخچه‌ای از لحاظ موقعیت جغرافیایی، فرهنگی، سیاسی، مذهبی و قومیتی استان کردستان به خواننده ارائه داده و در ادامه به وقایع تاریخی و سیاسی منطقه اشاره و در نهایت نیز نقش استان کردستان در دفاع مقدس را هرچند مختصر برای خواننده بازگو کنند.

کتاب فوق با هدف آشنایی کاروان‌های راهیان نور با مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس استان کردستان منتشر شده است.

صفحه‌آرایی و طراحی اثر توسط خانم «ئاری عبدی» صورت گرفته است و انتشارات «صریر» وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر و در اختیار خوانندگان عزیز قرار گرفته است.

از نکات مهم و تاثیرگذار کتاب می‌توان به شرح عملیات‌های صورت گرفته در منطقه کردستان اشاره نمود است.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار