معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا:

مشمولان غایب هرچه سریع‌تر خود را معرفی کنند

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایبی که خود را معرفی کنند با در نظرگرفتن شرایط‌‌‌شان در نزدیکترین مراکز آموزشی محل سکونت اعزام و به‌کارگیری خواهند شد.
کد خبر: ۲۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵ - 20July 2014

مشمولان غایب هرچه سریع‌تر خود را معرفی کنند

به گزارش دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحمان علیدوست بیان کرد: کلیه مشمولان غایبی که به هر دلیلی تاکنون خود را معرفی نکردهاند، می بایست جهت تعیین تکلیف وضعیت خدمتیشان با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به تدابیر سازمان وظیفه عمومی ناجا، مشمولان غایبی که خود را معرفی کنند با در نظر گرفتن شرایط آنان از نظر تاهل و... در نزدیکترین مراکز آموزشی محل سکونت اعزام و بهکارگیری خواهند شد و در صورت عدم معرفی، برابر مواد 58 و 62 قانون خدمت وظیفه عمومی، با تشدید محدودیتها و محرومیتهای اجتماعی و عدم برخورداری از هرگونه تسهیلات دولتی و اشتغال در ادارات و کارگاههای دولتی و خصوصی مواجه خواهند شد.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: در صورت بکارگیری مشمولان غایب توسط کارفرمایان کارخانجات ، کارگاهها، شرکتها، آموزشگاهها، بنگاهها، مغازهها، تعمیرگاههای دولتی و خصوصی که مشمولان غایب را بکارگیری کردهاند برابر ماده 63 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان برخورد و برابر ماده 63 مکرر همین قانون، جهت اعمال مجازات تعیین شده به دستگاههای قضایی معرفی خواهند شد.

نظر شما
پربیننده ها