صبح امروز؛

پیکر مطهر شهید «حامد بافنده» در مشهدالرضا تشییع ‌شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «حامد بافنده» صبح امروز در مشهدالرضا تشییع و برای خاکسپاری به کرمان منتقل شد.
کد خبر: ۲۳۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ - 01May 2017
پیکر مطهر شهید «حامد بافنده» در مشهدالرضا تشییع ‌شد+جزئیات مراسم تشییع در کرمان

به گزارش دفاع پرس از مشهد، پیکر شهید مدافع حرم «حامد بافنده» صبح از مقابل مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع شد. شهید حامد بافنده از رزمندگان ایرانی لشکر فاطمیون بود، که در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به  شهادت رسید.

پیکر این شهید ساعت 9 صبح روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه از حسینیه ثارالله شهرستان رفسنجان به سوی گلزار شهدای این شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

شهید مدافع حرم کربلایی حامد بافنده در دوم خرداد 1366 متولد و در سوم اردیبهشت امسال همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در حماه سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

جزئیات برنامه تشییع شهید مدافع حرم «حامد بافنده» در کرمان

ورود پیکر مطهر شهید بافنده به فرودگاه کرمان سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه انجام خواهد گرفت. مراسم وداع با این شهید مدافع حرم با حضور هیأت‌های مذهبی و مردم شهیدپرور رفسنجان چهارشنبه‌شب 13 اردیبهشت‌ماه در حسینیه جان‌نثاران علی اصغر (ع) رفسنجان برگزار می­‌شود.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهید بزرگوار با حضور گسترده مردم رفسنجان پنج‌شنبه 14 اردیبهشت ساعت 8:30 صبح از معراج شهدای حسینیه ثارالله رفسنجان به سمت گلزار شهدای لاهیجان از توابع شهرستان رفسنجان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار