سردار غیب پرور در همایش قرارگاه فضای مجازی بسیج:

ضرورت مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن در فضای مجازی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر ضرورت مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی در فضای مجازی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۳۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ - 01May 2017

ضرورت مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن در فضای مجازیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش قرارگاه فضای مجازی بسیج با اشاره به اهمیت پاسداری از انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت فقیه گفت: شرط دفاع و پاسداری از دین خدا وجود انسان‌های عاقل و بیدار دل است.

وی ادامه داد: از آغاز تا کنون میدان‌های مختلفی برای دفاع از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان آن پیش آمده است، زمانی دفاع از اسلام در جبهه‌های جنگ بود و امروز علم و فرهنگ تجلی عرصه دفاع از انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دشمن با دین و اعتقاد ما سر و کار دارد و در تلاش است تا مردم را از دین تهی نماید و ازرش‌هایشان را بگیرد.

سردار غیب پرور گفت: دزمانی که ما خوب عمل نکنیم دشمن فاتح میدان خواهد شد و فضای مجازی یکی از عرصه‌هایی است که در صورت عملکرد ناصحیح ما، دشمن پیروز می‌شود.

وی با اشاره به الزامات پیروزی در جنگ نرم گفت: همان طوری که ما در هشت سال جنگ تحمیلی روی نیروهای خودی و دشمن و وضعیت جغرافیای زمین تمرکز می‌کردیم، در عرصه فضای مجازی نیز باید بررسی نماییم که چه تعداد نیروی کارآمد و حرفه‌ای در اختیار داریم و موانع را بشناسیم زیرا میدان جنگ نرم، میدان بی رحمی است.

سردار غیب پرور ادامه داد: عرصه فضای مجازی همان جنگ تمام عیار است که در زمان حاضر خانه و اتاق فرزندان ما را در اختیار گرفته است و امروز به گونه‌ای است که همه امکانات گذشته در یک گوشی تلفن همراه تجمیع شده است.

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در زمینه فضای مجازی گفت: در این میدان باید جایگاه خود را بشناسیم و نباید در این عرصه خوش خیال باشیم.

سردار غیب پرور در پایان با اشاره به مقدمات لازم برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد: در آغاز باید هم افزایی داشته باشیم، در قدم بعدی باید در جهت به روز شدن خود و امکانات و روش‌ها اقدام نمود و در نهایت باید بر تاثیرگذاری اقدامات فرهنگی در جامعه متمرکز شویم.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار