سردار ادیبی:

«بازی‌دراز» به قطب فرهنگی غرب کشور تبدیل شده است/ حضور بیش از ۳۰ هزار زائر در سالروز عملیات بازی‌دراز

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از حضور بیش از ۳۰ هزار زائر راهیان نور در سالروز عملیات بازی‌دراز در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۳۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ - 01May 2017
«بازی‌دراز» به قطب فرهنگی غرب کشور تبدیل شده است/ حضور بیش از ۳۰ هزار زائر در سالروز عملیات بازی‌درازبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به حضور بیش از 30 هزار زائر راهیان نور در سالروز عملیات بازی دراز در هشتم اردیبهشت سال 96 گفت: سنت صعود به ارتفاعات بازی دراز همزمان با سالروز عملیات بازی دراز و شهادت شهید شیرودی از سال 63 که رزمندگان لشکرهای سپاه و یگان‌های نیروهای‌ مسلح در پادگان ابوذر و منطقه سرپل ذهاب مستقر بودند پایه گذاری شد. صعود به بازی دراز یکی از مسیر های آموزشی و راهپیمایی رزمندگان بود.

وی در ادامه گفت: در طول این سالها با توسعه زیرساخت‌ها در یادمان شهدای بازی دراز مردم به راحتی از این فضای معنوی و مفرح استفاده می‌کنند و از نزدیک سختی رزمندگان در این منطقه را درک کرده و جریان دفاع مقدس و مجاهدت رزمندگان را که با عقلانیت و مدیریت موفق شدند کارهای بزرگی انجام دهند مشاهده کنند؛ ثمره آن مجاهدت ها حضور مردم در این منطقه است. رویش های انقلاب اسلامی در این جریان کاملا قابل مشاهده است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه حضور مردم در سال‌های اخیر در یادمان شهدای بازی دراز افزایش یافته است، اظهار کرد: همه متولیان و دست‌اندرکاران راهیان نور در تلاش هستند که راهیان نور در طول سال جریان داشته باشد، سالروز عملیات بازی دراز نقطه عطفی برای آغاز راهیان نور غرب و شمالغرب بشمار می رود و اکنون ارتفاعات بازی دراز  به عنوان قطب فرهنگی غرب کشور مطرح است و این یادمان در تمام ایام سال مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

سردار ادیبی در خاتمه خاطر نشان کرد: حضور جمع کثیری از زائران در این مراسم نشانگر علاقه مردم به آرمان های انقلاب و شهدا است و حضور عاشقان و علاقه مندان که به دفاع مقدس و شهدا گره خورده قابل مشاهده است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها