همشهری پايداری منتشر شد؛

از ترور ژنرال انقلابی تا مردان سايه‌

نخستین شماره ماهنامه همشهری پایداری در سال جدید به ترور ژنرال انقلابی تا پرونده تحت عنوان «مردان سایه» پرداخته است.
کد خبر: ۲۳۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ - 01May 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اولين شماره ماهنامه همشهری پایداری در سال جديد با خاص‌ترين مطالب به روی كيوسك آمده‌ است. در شماره 174 ماهنامه پايداری (ارديبهشت 96)، پرونده‌ ويژه‌ای به چشم مي‌خورد كه پيرامون موضوع «حفاظت از شخصيت‌ها» در سپاه حفاظت انصارالمهدی منتشر شده ‌است.

همشهری‌ پایداری در شماره 174، با روايتی از ديروز و امروز خرمشهر و گفت‌وگوی اختصاصي با سيدمسعود شجاعي، چهره سال هنر انقلاب آغاز شده است. در ادامه روايتي از فعاليت‌هاي سردار حسين اردستانی، گفت‌وگو با عباس‌ دست‌طلای جبهه‌ها و مجموعه مطالبی پيرامون شهید سپهبد محمدولی قرني منتشر شده است كه در بخشی از آن با دكتر يعقوب توكلی نويسنده كتاب «اولين امير، اولين ترور» گفت‌وگو شده است.

مجله پایداری در پرونده ويژه‌اش با ورود به موضوع امنيتی‌ترين شغل دنيا يعني «حفاظت از شخصيت‌ها»، مطالبي خاص را در اختيار مخاطبان خود قرار داده است. عنوان اين پرونده «مردان سايه‌» ‌است كه لقب معروف اين انسان‌هاي پر رمز و راز است. در اين پرونده ضمن گفت‌وگو با دكتر «فريدون عباسي» رييس سابق سازمان انرژی اتمي و بررسي ترورهای سال 89 با تيتر «تا روز ترور هيچ محافظي نداشتم»، مصاحبه‌ای اختصاصی با سلمان صادقی، از فرماندهان خوش‌نام و با سابقه سپاه حفاظت انصارالمهدی هم به چاپ رسيده است. در بخش‌های ديگر اين پرونده، تعاريفي از مقوله‌ حفاظت از شخصيت‌ها، گفت‌وگو با خانواده شهيد مدافع حرم امين كريمی و نگاهي ديگر به مجموعه سپاه حفاظت انصار هم آمده است.

از ترور ژنرال انقلابی تا مردان سايه‌

اين ماهنامه در بخش‌هاي مختلف خود، گريزی به زندگي شهيدانی چون علي‌اكبر شيرودي و محمد بروجردي زده است و در بخش جنگ‌افزار كه خوانندگان خاص خود را دارد به بررسی موشك «تاد» و زيردريايي «تايفون» پرداخته است. در «جنايتكار جنگی» نگاهی دارد به «يپرم‌خان ارمني» مشروطه‌خواهي كه شيخ‌فضل‌الله و ستارخان را به قتل رساند.

همشهری پایداری در ارديبهشت 96، با آثار و گفتارهایی از سلمان صادقي، فريدون عباسی، سيدمسعود شجاعی‌طباطبايی، شهرام شكيبا، يعقوب توكلی، محمدرضا اصلانی، جعفر دهقان و محمدحسين روانبخش، در 84 صفحه و با قیمت 2000 تومان منتشر و در اختيار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار