در پی مصوبه کمیسیون‌‌ مشترک حقوقی و فرهنگی مجلس

شعبه ویژه برای جرائم مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می‌شود

کمیسیون‌های مشترک فرهنگی و حقوقی مجلس با بررسی طرح آمران به معروف و ناهیان از منکر، قوه قضائیه را مکلف به تشکیل شعبه ویژه برای جرائم مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر کردند.
کد خبر: ۲۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹ - 20July 2014

شعبه ویژه برای جرائم مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می‌شود

به گزارش دفاع پرس به نقل از فارس، کمیسیونهای حقوقی و قضایی و فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه برای بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر جلسه مشترک برگزار کردند.

"میرهادی قرهسید" نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون قضایی خانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه مشترک امروز کمیسیون متبوعش با کمیسیون فرهنگی، گفت: امروز طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در جلسه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز مواد 13 تا 22 طرح ناهیان مورد بررسی قرار گرفت، افزود: طبق مصوبه امروز، قوه قضائیه مکلف شد آموزشهای لازم را در جهت حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به ضابطین ارائه دهد. همچنین طبق مصوبه کمیسیون شعبه ویژهای برای جرائم امر به معروف و نهی از منکر تشکیل خواهد شد.

قرهسید در تشریح جزئیات دیگری از مصوبه امروز کمیسیونهای حقوقی و فرهنگی خانه ملت گفت: وزارت خارجه، میراث فرهنگی، وزارت ارشاد و سایر دستگاههای مرتبط با عناصر خارجی مکلف شدند قبل از ورود افرادی که قصد عزیمت به ایران را دارند، آموزشهای لازم را در راستای قوانین و احکام اسلامی به آنها ارائه کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار