سرلشکر باقری در دیدار با همتای سوری:

مردم سوریه با حفظ وحدت هوشمندانه مراقب توطئه‌های خارجی باشند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم سوریه با حفظ وحدت، وفاق ملی و انجام گفت‌وگوهای سوری - سوری بایستی هوشمندانه مراقب توطئه‌های خارجی در ایجاد تفرقه در این کشور باشند.
کد خبر: ۲۳۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸ - 01May 2017
مردم سوریه با حفظ وحدت هوشمندانه مراقب توطئه‌های خارجی باشندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای سوری خود بر تحکیم و توسعه بیشتر روابط نیروهای مسلح دو کشور تاکید کرد.
 
وی تجاوزهای آمریکا و رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد و افزود: مقاومت شجاعانه مردم و ارتش سوریه برابر جنایت‌های تروریست‌های تکفیری و تجاوزات و مداخله‌های منطقه‌ای در کسب پیروزی‌های بزرگ اخیر ارتش و نیروهای مردمی سوریه قابل تحسین است.
 
سفر هیات سوری با هدف تحکیم و توسعه بیشتر روابط و مناسبات نیروهای مسلح دو کشور و هماهنگ سازی دیدگاه‌های طرفین پیرامون شرایط سیاسی - نظامی منطقه و بررسی آخرین وضعیت میدانی نبرد علیه تروریست‌ها در سوریه انجام شده است.
 
سرلشکر باقری در این دیدار گفت: آزادسازی شهر حلب و مردم مظلوم فوعه و کفریا از دست تروریست‌ها در سایه حفظ وحدت و وفاق ملی و ایثارگری‌های ارتش این کشور به دست آمده است.

مدافعان حرم در پیروزی های سوریه نقش تعیین کننده ای داشتند
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سوریه نیز در این دیدار با ارائه گزارش از آخرین تحولات میدانی و شرایط مبارزه با تروریست‌های تکفیری گفت: روابط سیاسی و نظامی ایران و سوریه در عالی‌ترین سطح مناسبات قرار دارد.
 
سپهبد علی عبدالله ایوب با تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم اظهار کرد: شهدای مدافع حرم با کمک‌های مستشاری خود نقش تعیین کننده‌ای در ادامه مقاومت و دستیابی مردم و نیروهای مسلح سوریه به پیروزی‌های بزرگ در برابر تروریست‌ها و تجاوزات رژیم صهیونیستی داشته و دارند.
 
وی تاکیدکرد: سیاست‌های مدبرانه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از صلح و ثبات منطقه و جهان اسلام و احترام به حاکمیت قانونی و وحدت سرزمینی کشورهای منطقه مورد تقدیر کشورهای مستقل و آزادگان عالم است.
 
گفتنی است؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سوریه به دعوت رسمی سردار سرلشکر پاسدار باقری در رأس یک هیات عالیرتبه نظامی صبح امروز وارد تهران شد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار