عفو بین‌الملل خواستار آزادی انقلابیون زندانی بحرین شد

سازمان عفو بین‌الملل از مسئولان بحرین خواست هرچه زودتر و به صورت غیر مشروط، زندانیان انقلابی بحرین را که به خاطر استفاده از حق آزادی بیان خود بازداشت شده‌اند آزاد کند.
کد خبر: ۲۳۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸ - 01May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سازمان عفو بین‌الملل از مسئولان بحرین خواست هرچه زودتر و به صورت غیر مشروط، زندانیان انقلابی بحرین را که به خاطر استفاده از حق آزادی بیان خود بازداشت شده‌اند آزاد کند.

عفو بین الملل افزود: افرادی مانند «شیخ علی سلمان»، دبیرکل جمعیت الوفاق و «فاضل عباس»، دبیرکل سابق الوفاق و «نبیل رجب»، رئیس مرکز حقوق بشر بحرین در راس این افراد قرار دارند که باید فورا آزاد شوند.

در همین راستا سازمان عفو بین‌الملل نشستی را در انگلستان و برای اعلام همبستگی با زندانیان انقلابی برگزار کرد و در آن از «شیخ میثم سلمان» مسئول بخش آزادی‌های دینی دیدبان حقوق بشر در بحرین دعوت کرد.

این سازمان در یادداشتی در صفحه متعلق به خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نیز نوشت: امروز به دیدار «شیخ میثم سلمان» مفتخر می‌شویم و همه باهم برای اعلام همبستگی با زندانیان انقلابی بحرین در کنار هم می‌ایستیم و خواستار آزادی فوری آنها می‌شویم.

سازمان عفو بین‌الملل پیش از این 26 توصیه برای بهبود وضعیت حقوق بشر در بحرین به سازمان‌ملل ارائه کرده بود.

منبع: حوزه

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار