مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان:

امروز پیکر مطهر شهیدحامد بافنده وارد کرمان می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم «حامد بافنده» امروز سه‌شنبه ساعت 14 در فرودگاه کرمان انجام خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ - 02May 2017
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: شهید مدافع حرم «حامد بافنده» فرزند علی برای دفاع از حرم زینب کبری (س) عازم سوریه شد و در سوم اردیبهشت‌ماه امسال به دست تروریست‌های صهیونیستی تکفیری در منطقه حماء سوریه به فیض عظیم شهادت رسید.

حسنی سعدی گفت: مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید مدافع حرم روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت ساعت 14 در فرودگاه کرمان انجام خواهد شد.

وی افزود: مراسم باشکوه وداع با پیکر مطهر شهید بافنده نیز روز سه‌شنیه 12 اردیبهشت بعد از نمار مغرب و عشا در بلوار 22 بهمن و محل بیت‌المهدی (عج) کرمان برگزار می‌شود.

سعدی بیان داشت: همچنین مراسم وداع با این شهید بزرگوار در شهرستان رفسنجان روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ساعت 20 در حسینیه جانثاران علی‌اصغر (ع) رفسنجان و مراسم تشییع و تدفین روز پنجشنبه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 8:30 صبح از معراج الشهداء حسینیه ثارالله رفسنجان به سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده معزز این شهید از همه مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان کرمان خواست در این مراسم باشکوه و معنوی شرکت نمایند.
 
امروز پیکر مطهرشهید مدافع حرم  
 
به گزارش دفاع پرس، شهید حامد بافنده اصالتا اهل مشهد اما ساکن شهر رفسنجان در استان کرمان بود و از وی یک دختر به یادگار مانده است. 
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار