سازمان بسيج فرهنگيان استان سمنان:

معلمان نقش بی‌بديلی در امنيت معنوی جامعه دارند

معلمان، مربیان، مدیران و کارکنان دستگاه تعلیم و تربیت با ادای مسئولیت ملی، دینی، انقلابی، اخلاقی و حرفه‌ای خود نقش بی‌بدیلی در ثبات و امنیت معنوی جامعه دارند.
کد خبر: ۲۳۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ - 02May 2017
معلمان نقش بی‌بديلی در امنيت معنوی جامعه دارند

به گزارش دفاع پرس از سمنان، سازمان بسيج فرهنگيان استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم و هفته بسیج فرهنگیان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دوازدهم ارديبهشت و هفته معلم، گراميداشت مقام و منزلت انسان‌های وارسته و فداكاری است كه عهده‌دار تربيت آينده‌سازان و نسل آينده و بنيانگذاران پايه‌های ترقی، پيشرفت، تعالي و كرامت جامعه‌اند.

معلمان، مربیان، مدیران و کارکنان دستگاه تعلیم و تربیت با ادای مسئولیت ملی، دینی، انقلابی، اخلاقی و حرفه‌ای خود نقش بی‌بدیلی در ثبات و امنیت معنوی جامعه و تحقق شعار سال 1396 «اقتصاد مقاومتی، تولید ـ اشتغال» دارند و بی‌تردید تحقق جایگاه، منزلت، معرفت، معیشت و مهارت معلمان فرهیخته در گرو تغییر رویکرد‌های کلان سیاست‌گزاران و مسئولان نسبت به تعلیم و تربیت و قشر معلم دارند.

با توجه به انتخابات پیش رو و لزوم اهتمام در تحقق شعار سال و رفع دغدغه‌های فرهنگیان فرهیخته، یک فرصت برای دولت‌مردان است که با سعه صدر، شرایط و واقعیت‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را درک و مورد توجه قرار دهند.

بنا به فرموده مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «همه باید قدر انتخابات را بدانند، انتخابات را گرامی بداریم، امروز کشور به اتحاد نیروها به خصوص نیروهای مؤمن، نیروی پای کار احتیاج دارد»؛ تا به فضل الهی و با مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات، دولتی روی کار آید که با توکل به خدا، سرلوحه قراردادن رهنمودها و مطالبات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای و تکیه به مردم و بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های خدادادی و عدم اعتماد به دشمن، موجبات سرعت بخشیدن به حرکت انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی را فراهم آورد.

سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان، با تبریک فرا رسیدن 12 اردیبهشت و هفته بزرگداشت مقام معلم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم بزرگ انقلاب، علامه شهید مرتضی مطهری (ره)، قدردان اخلاص همه معلمان، شهدای والامقام معلم، جانبازان، رزمندگان و آزادگان فرهنگی بوده و والاترین درودها را تقدیم همت رفیع‌شان می‌نماید.

بی‌شک حضور فرهنگیان ولایت‌مدار انقلابی در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی و التزام عملی آنان به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهنودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای بر کسی پوشیده نیست. امید است با همراهی فرهنگیان فرهیخته استان در ایفای رسالت انقلابی خود، از توفیقات الهی و عنایات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) تحت زعامت نائب برحق ایشان حضرت امام خامنه‌ای عزیز، بیش از پیش برخوردار گردیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار