جشنواره ادبیات داستانی بسیج در گام هشتم

هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج، در دو قالب داستان کوتاه و داستان بلند برای گروه‌های سنی جوان (تا 29 سال) و بزرگسال (از 30 سال به بالا) برگزار می شود.
کد خبر: ۲۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲ - 21July 2014

جشنواره ادبیات داستانی بسیج در گام هشتم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان بسیج هنرمندان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و با هدف پاسداشت زبان و ادبیات فارسی، فراخوان هشتمین جشنواره  ادبیات داستانی بسیج را در موضوعات "سبک زندگی ایرانی و اسلامی"، "دفاع مقدس"، "مدیریت جهادی"، "انتظار و مهدویت"، "انقلاب اسلامی"، "زن و هویت اسلامی"، در دو قالب داستان کوتاه و داستان بلند منتشر کرده است.

دبیرخانه هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج، شرایط شرکت در این جشنواره را بدین شرح اعلام کرده است: آثار ارسالی نباید در هیچ جشنواره و یا مسابقه ای شرکت داده و یا در کتابی منتشر شده باشد؛ آثار تایپ شده و روی یک طرف کاغذ A4  ارسال شود؛ هر شرکت کننده میتواند حداکثر 3 اثر خود را جهت شرکت در این جشنواره ارسال کند؛ آثار باید متعلق به خود شرکت کننده باشد و آثار به هیچ عنوان عودت داده  نخواهد شد.

داوری  هشتمین جشنواره  ادبیات داستانی بسیج در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد و آثار رسیده پس از داوری، طی مراسمی با حضور صاحبان اثر در دو مرحله استانی و کشوری معرفی و جوایز برگزیدگان هر رده سنی در قالبهای تعیین شده اهدا خواهد شد.

گفتنی است، برگزیدگان استانی به کارگاه نویسندگی خلاق دعوت خواهند شد تا پیش از مرحله کشوری نسبت به ارتقای اثر خود اهتمام ورزند.

همچنین دبیرخانه مرکزی جشنواره، آثار برگزیده کشوری را بهصورت کتاب به چاپ خواهد رساند.
جوایز برگزیدگان در مرحله کشوری بدین شرح است: نفرات برگزیده رتبه اول در هر رده سنی 20 میلیون ریال؛ نفرات برگزیده دوم در هر رده سنی 15 میلیون ریال؛ نفرات برگزیده سوم هر رده سنی 10 میلیون ریال؛ نفرات تقدیری در هر رده سنی 5 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است، مراسم اختتامیه مرحله استانی تا 20 شهریور ماه در مراکز استانی و مراسم اختتامیه مرحله کشوری در مهرماه برگزار خواهد شد.

علاقهمندان جوان (تا 29 سال)  و بزرگسال (از 30 سال به بالا) می توانند با در نظر گرفتن شرایط شرکت در این جشنواره، آثارشان را تا 20 مردادماه به نشانی الکترونیکی www.bao.ir مراجعه و یا با شماره 88491624 تماس حاصل نمایند.

نظر شما
پربیننده ها