روحانی:

استقلال اقتصادی، خوداتکایی و خودکفایی کشور در سایه توسعه تولید ملی است

رئیس‌جمهور گفت: اساس پیشرفت کشور ما در سایه تولید، خواهد بود و حتی موضوع اشتغال نیز در سایه توسعه تولید قرار دارد.
کد خبر: ۲۳۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ - 02May 2017

استقلال اقتصادی، خوداتکایی و خودکفایی کشور در سایه توسعه تولید ملی است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی روز سه‌شنبه در بازدید از خط تولید 2 محصول جدید دنا پلاس و پژو 2008، با توضیح مدیران و مهندسان گروه صنعتی ایران خودرو در جریان روند تولید انبوه این محصولات قرار گرفت.

رییس‌ جمهور در حاشیه آغاز تولید انبوه 2 خوروی دنا پلاس و پژو 2008 در گروه صنعتی ایران خودرو در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که برنامه اصلی دولت برای حمایت از تولید داخلی در آینده چه خواهد بود، اظهار داشت: اساس پیشرفت کشور ما در سایه تولید، خواهد بود و حتی موضوع اشتغال نیز در سایه توسعه تولید قرار دارد.

وی افزود: استقلال اقتصادی، خوداتکایی و خودکفایی کشور در سایه توسعه تولید ملی است.

رییس‌ جمهور با اشاره به آغاز تولید انبوه دو خودروی دنا پلاس و پژو 2008، خاطر نشان کرد: خودروی دنا پلاس صد در صد ایرانی و پژو 2008 خودروی تولید مشترک ایران و فرانسه است که با سرمایه‌گذاری مساوی در حال تولید است.

روحانی افزود: این اولین بار است که در صنعت خودرو وارد رقابت جهانی می‌شویم به طوری که 30 درصد خودروهایی که در اینجا به تولید نهایی می‌رسد به دیگر کشورهای جهان، صادر خواهد شد و خودرویی که امروز در اختیار مردم ایران قرار می‌گیرد، 1.5 ماه پیش در فرانسه وارد بازار شده است.

رییس‌ جمهور با اشاره به اینکه امروز خودروسازی ایران وارد رقابت و بازار جهانی شده است، گفت: امروز روز بسیار مبارکی برای صنعت خودرو، مهندسین و کارگران ما و کشور ما خواهد بود.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار