سردار مرتضوی:

عقب‌نشینی در برابر دشمنان خدا جز ذلت چیزی ندارد

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه برداشته شدن سایه جنگ به خاطر حضور جانانه مردم و همراهمی و همدلی آن‌هاست، گفت: عقب‌نشینی در برابر کفار، دشمنان خدا و دشمنان بشریت و انسانیت چیزی جز ذلت ندارد.
کد خبر: ۲۳۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ - 02May 2017
اقتدار ایران اسلامی ما به واسطه ایثارگری های مردم عزیزمان است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، سردار  «سید حسن مرتضوی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در همایش روز جانباز که عصر دیروز (دوشنبه) در سالن همایش دانشگاه آزاد بجنورد به همت بنیاد شهید و با مشارکت چند دستگاه فرهنگی دیگر برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار ایران اسلامی ما به واسطه ایثارگری های مردم عزیزمان است، بواسطه حضور هوشمندانه و آگانه مردم ما است، به واسطه لبیک گفتن به فرامین رهبری معظم انقلاب است، امروز ایران اسلامی است که صحنه نبرد و نقطه درگیری با نظام سلطه و ظالمین جهان و آمریکای جنایتکار را مشخص می کند.

وی با بیان اینکه دیگر زمان تحمیل اراده دشمنان اسلام بر ما گذشته است، افزود: در سایه ایثارگری و بواسطه هدایت های ولی فقیه توفیق پیدا کردیم تهدید و خطر را به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهایمان منتقل کنیم.

سردار مرتضوی خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبری و تعبیر ایشان را دیدید و شنیدید که برداشته شدن سایه جنگ به خاطر حضور جانانه مردم و همراهمی و همدلی مردم است، بعضی تعبیر هایی ناروا مطرح می‌کنند که بایستی عرض کنیم که این تعابیر توهین به شعور مردم ایران اسلامی است که مطرح می شود، اگر ما کفر به طاغوت نمی داشتیم و ایمان به الله نداشتیم امروز این جزیره امن ایران اسلامی مانند سایر جهان بود، عقب نشینی در برابر کفار و دشمنان خدا و دشمنان بشریت و انسانیت چیزی جز ذلت ندارد، اگر حتی یک نمونه در طول تاریخ بشریت کسی سراغ دارد بگوید که کدام کشور با عقب نشینی و فرار و عدول از ارزش ها جامعه خود توانسته است به عزت و عظمت دست پیدا کند؟

وی در ادامه افزود: حکومت 100 روزه رئیس جمهور جدید آمریکا را داریم می بینیم، اگر اعتماد و تعامل با آمریکا سایه جنگ را از کشور ما برداشته است، چرا در این 100 روز اخیر این عربده کشی ها و یاوه گویی ها و شدت تحریم ها و حرف های بی اساسی که در شأن خودشان است به ایران اسلامی می گویند؟

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: ما افتخار می کنیم اگر پای میز مذاکره نشستیم به تعهدات خویش عمل کردیم، اگر به نرمش قهرمانانه ای که مورد اشاره رهبری معظم انقلاب بود عمل کردیم به خاطر متوجه کردن جهانیان به فریب‌کاری آمریکا و اعوان و انصارش بود نه اینکه از ارزش هایمان عدول کنیم، نه اینکه مقاومت و ایستادگی را از دست بدهیم، نه اینکه ما اعتماد کنیم و امروز پشت دستمان بزنیم، نه این نیست در عین مذاکرات درایت و بصریت و هوشمنمدی رهبر معظم انقلاب همه نیروهای مسلح را در جایگاهی از آمادگی و اقدار نگهداشت و حفظ کرده است و امروز قدرت‌ما در حد و اندازه ای است که صحنه نبرد را ما مشخص می کنیم و ما تصمیم می گیریم با دشمن در چه نقطه ای درگیر شویم.

وی افزود: چرا بعضی ها تعبیر دیگری می کنند، مگر نشنیده‌ایم که گفتند با دست گذاشتن روی یک دکمه قدرت نظامی ما مضمحل می شود؟ چرا آمریکا در شرق مدیترانه فقط توانست 59 موشک بنا به گفته خودشان شلیک کند، تازه گفته خودشان بود رصد ما 29 موشک را تایید می کند از 29 موشک 13 به هدف خورد و 4 تا موثر بود، این قدرت پوشالی آمریکا است، چرا ادامه نداد؟ چون می دانست باتلاق دیگری بوجود می آید. میدان مذاکره تمام شد، ما نبایستی عزت و عظمت خودمان را با دشمنان معامله کنیم.

سردار مرتضوی گفت: ایثارگران ما اگر امروز نقصی در جسم‌شان هست بخاطر این بود که بتوانند اصلی ترین سرمایه زندگی خویش یعنی جان خود را برای احیا و تثبیت دو اصل بزرگ قرآنی «ایمان به الله» و «کفر به طاغوت» هزینه کنند و ایثارگری در این مسیر معنا پیدا می کند.

وی بیان داشت: اگر می خواهیم به سمت فرهنگ و تمدن جهانی اسلام برویم، اگر می خواهیم بستر های لازم را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم کنیم، بایستی الگوهای برتر را به همه مردم و مستضعفین جهان معرفی کنیم، بایستی الگو سازی کنیم که ایثارگری در این مسیر همواره از مصادیق روشن و برجسته نمود پیدا می کند و امروز نقش ایثارگران این است که به‌عنوان الگوهای موفق و برتر برای احیاء و زنده نگه داشتن جریان ایثارگری به وظیفه شان عمل کنند.

مرتضوی افزود: هوشیاری، بصیرت، حساسیت و دغدغه داشتن است که می تواند ایثارگر را در مسیر نورانی شهدا تثبیت کند، اگر در این مسیر صبر کرده و سختی ها را به جان بخریم و پل ارتباطی خویش را با شهدا همراه برقرار و استوار قرار دهیم می توانیم به خودمان ایثارگر بگوییم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ایثارگری ما منوط به ایستادگی و استوار و مقاومت بر اصول و ارزش هایی است که جسم خودمان را در آن اهدا کردیم. اگر این مقاومت و ایستادگی و صبر و استقامت در این مسیر ادامه نداشته باشد ایثارگری معنا پیدا نمی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار