سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد

کشف بیش از 496 کیلوگرم موادمخدر در پایتخت

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری هشت سوداگر مرگ و کشف بیش از 496 کیلوگرم موادمخدر طی یک عملیات ضربتی پلیسی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱ - 21July 2014

کشف بیش از 496 کیلوگرم موادمخدر در پایتخت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "محمد بخشنده" در گفتوگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از طریق اقدامات اطلاعاتی دریافتند هشت سوداگر مواد افیونی با تهیه مواد از قاچاقچیان جنوب و شرق کشور، آنها را بهصورت خردهفروشی در بخشهای مختلف جنوب و شرق تهران توزیع می کنند.

وی افزود: تیمی متشکل از ماموران مجرّب این پلیس با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ضمن شناسایی محلهای اختفای متهمان، طی چهار عملیات همزمان و هماهنگ موفق شدند هر هشت متهم را هنگام توزیع مواد، بسته بندی و یا حین ورود به مخفیگاه های خود دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این عملیات، پلیس در بازرسی خودروی یکی از متهمان و مخفیگاه آنها 495 کیلو و 386 گرم تریاک و یک کیلو و 300 گرم مرفین کشف کردند.
 
سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در خاتمه گفت: متهمان در بازجوییهای پلیسی به جرایم خود مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر و نگهداری و قاچاق آن از شهرستانهای جنوبی کشور به تهران اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.
نظر شما
پربیننده ها