مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

آزادی خرمشهر ثمره وحدت بین نیروهای مسلح بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی پیروزی در عملیات بیت‌المقدس را ثمره جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام و وحدت بین نیروهای مسلح دانست.
کد خبر: ۲۳۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ - 03May 2017
آزادسازی خرمشهر؛ ثمره جان فشانی های رزمندگان اسلام بودبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار عزت‌الله جعفری در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و روح ملکوتی حضرت امام راحل اظهار داشت: فتح خرمشهر موضوع مهمی است که باید در این روز تاریخی ایثارگری‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام به نحو مطلوب و مناسبی گرامی داشته شود.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) در خصوص آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: انتقال غنی فرهنگ دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان از ضروریات جامعه امروزی است و این فرهنگ است که جامعه را از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی مصون می‌سازد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی عامل پیروزی در عملیات بیت‌المقدس را ثمره جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام و وحدت بین نیروهای مسلح دانست و افزود: باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و قدر آن را بخوبی بدانیم.
 
دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد استان به برنامه‌های پیشنهادی و عناوین روزها اشاره و خاطرنشان کرد: الگو گرفتن از روش مدیریتی در دوران دفاع مقدس می‌تواند سبب حل مشکلات امروزی گردد و مشکلات جامعه را از بین ببرد.
 
جعفری در خاتمه تصریح کرد: مردم بار دیگر در 29 اردیبهشت با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی جواب یاوه گویی‌های دشمنان اسلام و استکبار جهانی را خواهند داد.

مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی نیز با تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره روح شهید والامقام استاد مرتضی مطهری و شهدای عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: 34 روز مقاومت سرسختانه و غریبانه رزمندگان اسلام در خرمشهر برای همیشه در یادها ساری و جاری است باید بنحو احسن گرامی داشته شود.
 
استوار آذر اهتمام تمامی ادارات، نهادها و سازمانهای مربوطه در برگزاری برنامه‌های پیش‌بینی شده و انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به نسل جوان را ضروری خواند.
 
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از سردار جعفری و همکاران وی در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در خصوص ترویج فرهنگ دفاع مقدس از حاضرین خواست که نهایت همت و تلاش خود را در برگزاری برنامه‌های این روز حماسی بکار گیرند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار