پیکر مطهر سه شهید گمنام شناسایی شد

پیکر مطهر سه شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پس از ۳۱ سال شناسایی شد.
کد خبر: ۲۳۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ - 03May 2017

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیکر مطهر شهیدان «حمدالله»، «محسن عبدلی» و «محسن رستمی» پس از 31 سال شناسایی شد.

پیکر مطهر این شهدای بزرگوار چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شد و به وطن بازگشت.

پیکر مطهر سه شهید گمنام شناسایی شد 

شهید محسن رستمی متولد 1339 و از شهدای مفقودالجسد لشکر ۵۸ ذوالفقار است که سال ۶۵ به عنوان سرباز وظیفه در عملیات کربلای ۶ شرکت کرد و در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نایل آمد. از این شهید بزرگوار دو فرزند به یادگار مانده است.

شهید محسن عبدلی، فرزند محمدعلی، متولد ۱۳۴۵، اعزامی از استان تهران است. این شهید بزرگوار در سال ۶۵ به جنگ اعزام و در عملیات کربلای ۶ و در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید.


شهید حمدالله دوستی، فرزند سید عباسعلی، متولد ۱۳۴۳، اعزامی از استان تهران است که در سال ۶۵ به جنگ اعزام و در عملیات کربلای ۶ و در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید.


براساس این گزارش، همزمان با نخستین مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت «سردار شهید علیرضا شمسی پور» مراسم وداع با این شهدای گرانقدر امروز ۱۳ اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی (ره) استان همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها