نمایشگاه کتاب -30/ مدیر فروش موسسه عصر بیان معنوی به دفاع پرس خبر داد؛

جدیدترین کتاب «پناهیان» در نمایشگاه کتاب/ «انتظار» به چاپ سیزدهم رسید

علی‌ اکبری با بیان اینکه جدیدترین کتاب حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان به نمایشگاه می‌آید گفت:‌ نشر معارف جدیدترین کتاب‌های موسسه عصر معنوی را عرضه می‌کند.
کد خبر: ۲۳۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ - 03May 2017
جدیدترین کتاب «پناهیان» در نمایشگاه کتاب/ «انتظار» به چاپ سیزدهم رسید«علی ‌اکبری» مدیر فروش موسسه عصر بیان معنوی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به عرضه محصولات این موسسه در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران، اظهار داشت: تمام محصولات و کتاب‌های «عصر بیان معنوی» امسال در غرفه معارف عرضه می‌شود.
 
وی درباره جدیدترین کتاب این موسسه، گفت: «نماز» تازه‌ترین کتابی است که برگرفته از سخنرانی‌های استاد حجت‌الاسلام پناهیان نوشته شده و تا به امروز حدود 30 هزار تیراژ داشته و به چاپ دوازدهم رسیده است. این کتاب برگرفته از سخنرانی‌های ایشان در حرم حضرت امام رضا (علیه السلام) در مشهد مقدس است.
 
مدیر فروش موسسه عصر بیان معنوی عنوان کرد: همه کتاب‌های منتشر شده این موسسه با استقبال خوبی همراه بوده است. کتاب «شکوه امر خدا» یکی از آثاری است که همه ساله در ایام اعتکاف به چاپ رسیده و در یک هفته 10 هزار جلد آن به فروش می‌رسد.
 
علی‌اکبری افزود: کتاب‌های «انتظار عامیانه، عالمانه، عارفانه»، «چگونه نماز خوب بخوانیم؟»، «عبد و مولا» و «رهایی از تکبر پنهان» از جمله کتاب‌های پرُمخاطب این موسسه بوده است. کتاب‌ «انتظار عامیانه، عالمانه، عارفانه» پس از استقبال گسترده با چاپ سیزدهم در نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای چاپ کتاب‌هایی بر اساس سلسله سخنرانی‌های حجت‌الاسلام پناهیان در آینده خبر داد و گفت: پس از استقبال مخاطبین از مجموعه کتاب‌های منتشر شده در حال برنامه ریزی برای چاپ سلسله سخنرانی‌های استاد پناهیان در موضوعات مختلف هستیم.

 خاطرنشان می‌شود؛ موسسه عصر بیان معنوی دفتر نشر آثار و اندیشه‌های حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان است که تا به حال تعداد زیادی کتاب و سی‌دی‌ از سخنرانی‌های ایشان را منتشر کرده است. همچنین محل عرضه این محصولات در نشر معارف، به آدرس غرفه 20 در سالن a2 بخش ناشران عمومی واقع در راهرو 4 نمایشگاه کتاب است.
 
شکوه امر خدا، شهر خدا، «انتظار عامیانه، عالمانه، عارفانه»، «رهایی ازتکبر پنهان»، «تحلیلی بر نگاه امام(ره) به هنر و رسانه»، «عبد و مولا»،  «برای مهمانی خدا آماده شویم»، «چگونه دستورات دینی ما را تربیت می‌کنند؟»، «آشنایی با چند مفهوم کلیدی اخلاق (تقوا، حکمت، اخلاص، تزکی)» و «چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟» کتاب‌های منتشر شده این موسسه هستند.
 
انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها