حجت الاسلام آل هاشم:

برگزاری باشکوه انتخابات موجب ارتقای امنیت کشور می‌شود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: برگزاری با شکوه انتخابات موجب ارتقای امنیت کشور و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ - 03May 2017

برگزاری باشکوه انتخابات موجب ارتقای امنیت کشور می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش بصیرت فرماندهان استان لرستان طی سخنانی ضمن تبریک ایام شعبانیه با بیان اینکه دشمنان منطقه‌ای و استکبار جهانی همواره از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: باید توجه داشت که برگزاری انتخابات باشکوه علاوه بر ارتقای امنیت کشور، موجب افزایش عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی و پشتوانه‌ای قدرتمند برای خدمتگزاران در مقابله با زیاده خواهی‌های دشمنان خواهد شد.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر دو پایه اسلامیت و جمهوریت و بر مبنای آرا و مشارکت مردم شکل گرفت، خاطرنشان کرد: برپایی نظام مردم سالاری دینی در ایران اسلامی خط بطلانی بر برداشت‌های نادرستی که از سوی دشمنان القا می‌شد، کشید.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با برشمردن ویژگی‌های انتخابات در نظام اسلامی و تفاوت آن با دموکراسی غربی، انتخاب اصلح و رأی دادن به عنوان یک وظیفه شرعی را از جمله این ویژگی‌ها دانست و افزود: حق الناس بودن رأی در نظام مردم سالاری دینی از تخلف و فساد در انتخابات جلوگیری می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش انتخابات در ارتقای امنیت ملی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین کارکردهای انتخابات ارتقای امنیت کشور در داخل و حتی خارج از مرزهاست چرا که برگزاری انتخابات رضایت گروه‌های سیاسی و اجتماعی را به دنبال خواهد داشت و در نهایت باعث تعادل و ثبات و ارتقای امنیت موثر در سطح جامعه خواهد شد.

وی در پایان :گفت رئیس‌ جمهور منتخب باید دارای ویژگی‌های ولایتمداری، مردمی بودن، تدین، امانتداری، صداقت، کارآیی، شجاعت، اعتماد به نفس و ایستادگی در مقابل دشمنان باشد.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار