با صدور پیامی؛

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان شهادت سردار فارسی را تسلیت گفت

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت شهادت سردار محبعلی فارسی فرمانده گردان‌های 409 و 405 لشکر 41 ثارالله پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۲۳۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ - 03May 2017
به گزارش دفاع پرس از زاهدان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به‌ مناسبت شهادت سردار سرتیپ حاج محبعلی فارسی فرمانده گردان‌های 409 و 405 لشکر 41 ثارالله پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در این پیام آمده است:

سردار جانباز حاج محبعلی فارسی که سالیان متمادی در کسوت فرمانده گردان‌های 409 و 405 لشکر همیشه پیروز 41 ثارالله به فرماندهی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس بودند، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جراحت شدید شیمیایی به جمع یاران شهیدش پیوست و همه را در بهت و ماتم فرو برد.

شهید زنده‌ای که از مصادیق بارز این میزبانی فاخر الهی است و فقط ایشان را باید با واژه‌های زلال و نورانی وحی ترجمه کرد :وَ مَن یُطِعِ اللَّـهَ وَالرَّسُولَ فَأُولَـٰئِکَ مَعَ الَّذِینَ أَنْعَمَ اللَّـهُ عَلَیْهِم مِّنَ النَّبِیِّینَ وَالصِّدِّیقِینَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِینَ وَحَسُنَ أُولَـئِکَ رَفِیقًا﴿النساء 69

آری راست گفت خداوند بزرگ و بلند مرتبه: و کسانى که از خدا و پیامبر اطاعت کنند در زمره کسانى خواهند بود که خدا ایشان را گرامى داشته [یعنى‌] با پیامبران و راستان و شهیدان و شایستگانند و آنان چه نیکو همدمانند.

 
در ادامه این پیام آمده است:

و اینکه مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان مفتخرند که کارنامه و آورده نورانی یکی دیگر از اصحاب یمین و خلف امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را با بیش از سه دهه صبر و استقامت به حضرت بقیه‌الله الأعظم (ارواحنا فداه) تقدیم نمایند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان این ضایعه بزرگ را به حضرت بقیه‌الله الأعظم (ارواحنا فداه) و مقام عظمای ولایت حضرت سید علی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و بیت آن شهید والامقام به ویژه والدین و همسر و فرزند ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند مهربان صبر جمیل و اجر جزیل برای همگان تمنا دارد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار