مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهدای مرزبان در زاهدان برگزار شد

مراسم هفتمین روز شهادت شهدای مرزبان منطقه «میرجاوه» با حضور خانواده های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و مسئولان امروز (چهارشنبه) در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ - 03May 2017
گرامیداشت هفتمین روز شهادت مرزبانان در زاهدان

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، مراسم هفتمین روز شهادت شهدای امنیت و مرز با حضور خانواده های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و مسئولان امروز (چهارشنبه) در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.

آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در این مراسم گفت: در دین مبین اسلام هیچ سنگری به اندازه سنگر مرزبانی سفارش نشده است، چرا که آرامش و آسایش جامعه در گرو مرزهای ایمن است.

آیت الله سلیمانی به تلاش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی برای ایجاد امنیت پایدار سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته نزدیک به 300 برنامه و طرح عملیاتی عوامل استکبار و مزدوران خود فروخته در استان شناسایی و کشف و خنثی شده است.

وی افزود: روابط دو کشور بر اساس احترام متقابل استوار است چرا که ما مسلمانیم و از مشترکات زیادی برخورداریم، اما متاسفانه مسئولان پاکستانی در این خصوص کوتاهی می کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از دستگاه قضا و دیپلماسی کشور خواست هرچه سریع‌تر در خصوص دستگیری عوامل این جنایت تروریستی و مجازات آن‌ها اقدام کنند.

در تاریخ ششم اردیبهشت 96 درحمله تروریستی، تروریست های مسلح به مرزبانان در مرز میرجاوه 9 تن از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار