دستور ویژه «جهانگیری» برای رسیدگی به مصدومان و محبوسان حادثه انفجار معدن در «آزادشهر»

معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت رسیدگی فوری به مصدومان حادثه انفجار معدن «زمستان یورت» در «آزادشهر» استان گلستان تاکید کرد.
کد خبر: ۲۳۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷ - 03May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رییس جمهوری عصر امروز(چهارشنبه) پس از جلسه هیات دولت و اطلاع از حادثه انفجار معدن ذغال سنگ «زمستان یورت» در «آزادشهر» استان گلستان، در تماس تلفنی با استاندار گلستان و وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان جزئیات این حادثه قرار گرفت و خواستار بررسی ابعاد مختلف و علل وقوع این حادثه قرار گرفت.

«جهانگیری» ضمن اعلام همدردی با حادثه‌دیدگان و خانواده‌های آنان، از استاندار گلستان خواست با فوریت و به صورت ویژه بستری و درمان کارگران و معدنکاران آسیب دیده را در دستور کار خود قرار دهند و همه ظرفیت‌ها و امکانات امدادی استان را برای یافتن کارگران محبوس شده بکار گیرند.

معاون اول رییس جمهور همچین در تماس تلفنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از «ربیعی» خواست مسائل درمانی کارگران معدن «زمستان یورت» و جبران خسارات وارد شده به آنان را با جدیت پیگیری کند.

وی از مراکز درمانی و نیروهای امدادی استان هم خواست به صورت ویژه به رسیدگی به حادثه‌دیدگان انفجار معدن «زمستان یورت» بپردازند و از هیچ اقدامی برای کمک کارگران عزیز فروگذار ننمایند.

گفتنی است صبح امروز معدن ذغال سنگ «زمستان یورت»، آزادشهر واقع در جاده «خوش ییلاق» در مسیر «آزادشهر» به «شاهرود» دچار حریق و حادثه شد.

منبع: پایگاه طالاع رسانی ریاست جمهوری


نظر شما
پربیننده ها