حجت الاسلام آل هاشم:

پیشکسوتان دفاع مقدس سند افتخار کشور هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پیشکسوتان دفاع مقدس را سند افتخار کشور دانست و گفت: باید از دانش و تجربه ارزشمند این عزیزان در راستای ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
کد خبر: ۲۳۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ - 04May 2017

پیشکسوتان دفاع مقدس سند افتخار کشور هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اختتامیه هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که در تیپ 72 پیاده مکانیزه دوکوهه برگزار شد طی سخنانی با اشاره بر اهمیت برگزاری اردوهای معارف جنگ به بیان سه نکته در این خصوص پرداخت و تصریح کرد :استمرار این حرکت فرهنگی تاثیر گذار و توجه به عدم انحراف اردوهای معارف جنگ که توسط شهید والا مقام صیاد شیرازی پایه گذاری شد می‌بایست همواره مدنظر مسئولین باشد و لازم است برای بهتر شدن آن نیز برنامه‌های متنوع و نوعی در نظر بگیرند.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با بیان اینکه هر ملتی در طول تاربخ خود فراز و نشیب‌های متعددی را تجربه کرده است، افزود: یکی از سخت ترین و البته ماندگارترین این تجربه‌ها دفاع از تمامیت ارضی و استقلال به خصوص در حوزه باورها و اندیشه‌هاست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: دفاع مقدس نیز برای ما این چنین بود که البته آثار و پیامدهای مثبتی برای کشور داشت. افزایش همبستگی ملی، انسجام نیروهای داخلی، تغییر توازن قوای منطقه‌ای به سود ایران و ایجاد امید در میان ملت‌های مسلمان جهان از جمله پیامدهای مثبت دفاع مقدس برای کشور بود که حجت الاسلام آل هاشم عنوان کرد.

وی در پایان با بیان اینکه آشنا و مأنوس شدن با فرهنگ دفاع مقدس، کشور به ویژه جوانان را در مقابل هجمه‌های گسترده و پیچیده فرهنگی دشمنان بیمه می‌کند، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و علم نیروهای داخلی به نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بدل شده و ما امروز وظیفه داریم آن گونه که شایسته است این فرهنگ را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار