كم‌لطفی مسئولین نمایشگاه كتاب تهران به كتب دفاع مقدس انتشارات «خط شكنان»

سرهنگ «محمد حسین صادقی» گفت: عليرغم ثبت نام به موقع برای حضور در نمايشگاه كتاب تهران، نام انتشارات «خط شكنان» از ليست نمايشگاه كتاب خط خورد.
کد خبر: ۲۳۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ - 05May 2017
كم لطفي مسئولين نمايشگاه كتاب تهران به كتب دفاع مقدس انتشارات «خط شكنان»

سرهنگ «محمد حسین صادقی» مسئول انتشارات خط شكنان استان یزد در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: متأسفانه كتب امانی حفظ آثار دفاع مقدس سپاه الغدیر، بنیاد شهید و بسیج اصناف یزد به علت نبود فضای كافی در بزرگترین رخداد فرهنگی كشور عرضه نمی شود.

وی به ثبت نام به موقع انتشارات خط شكنان و طی كردن تمام مسیرها برای شركت در سی امین نمایشگاه كتاب تهران اشاره كرد و گفت: مسئولان نمایشگاه كتاب تهران در یك اقدام غیر قابل توجیه غرفه ای برای عرضه كتب دفاع مقدس به این انتشارات اختصاص ندادند و تاكنون تلاش ها و پیگیری ها از مسئولین نتیجه ای نداده است و دلیل غیر باور كمبود فضا را برای این كم لطفی شان ارائه می دهند.

صادقی با اشاره به اینكه مجموع این تدابیر ناشایست موجبات آزردگی خاطر خانواده های محترم شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس را فراهم كرده است، خاطرنشان کرد: هویت دینی و ارزشی فرزندان میهن اسلامی ما با ترویج فرهنگ ایثار شهادت از طریق ارائه همین كتب شكل می گیرد و پابرجا می ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار