رئیس جمهوری، نخست وزیر و رئیس مجلس ارمنستان واقعه انفجار معدن را تسلیت گفتند

«سرژ سرکیسیان»، «کارن کاراپتیان»، رئیس جمهوری و نخست وزیر ارمنستان و «گالوست ساهاکیان»، رئیس مجلس این کشور، واقعه انفجار معدن «زمستان یورت» در «آزاد شهر» را به «حسن روحانی»، «اسحاق جهانگیری» و «علی لاریجانی» تسلیت گفتند.
کد خبر: ۲۳۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ - 04May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «سرژ سرکیسیان»، «کارن کاراپتیان»، رئیس جمهوری و نخست وزیر ارمنستان و «گالوست ساهاکیان»، رئیس مجلس این کشور، واقعه انفجار معدن «زمستان یورت» در «آزاد شهر» را که جان شماری از هموطنان را گرفت به «حسن روحانی»، «اسحاق جهانگیری» و «علی لاریجانی» تسلیت گفتند.

در پیام رئیس جمهوری ارمنستان خطاب به همتای ایرانی خود آمده است: تسلیت خود را برای وقوع حادثه ناگوار انفجار معدن به رئیس جمهوری کشور دوست، بازماندگان قربانیان و ملت ایران اعلام می‌کنم.

این پیام افزوده است که امیدوارم صبر و شکیبایی برای بازماندگان و بهبودی زودهنگام مصدومین و مجروحین حاصل شود.

«کارن کاراپتیان»، نخست وزیر و «گالوست ساهاکیان»، رئیس مجلس ارمنستان نیز در پیام‌های خود به «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رئیس جمهوری ایران و «علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی، قربانی‌شدن شماری از هموطنان را در واقعه انفجار و ریزش معدن در استان گلستان تسلیت گفتند.

معدن زغال سنگ «زمستان یورت» آزادشهر در گرگان دیروز (چهارشنبه) در‌پی افزایش گاز متان منفجر شد که تاکنون دست کم 70 زخمی و 21 کشته داشته و تلاش‌ها برای دسترسی به 14 محبوس زیر زمین ادامه دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها