نمایشگاه کتاب-54/ امیر «فهمیده» در مراسم رونمایی از ۳۰ عنوان کتاب دفاع مقدس عنوان کرد؛

دعوت از ناشران و نویسندگان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس گفت: نویسندگان و ناشران به میدان بیایند و هزاران حادثه دوران دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف حضور نیروهای مسلح، ملت و دولت را به قلم تحریر درآورند.
کد خبر: ۲۳۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ - 05May 2017
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، امیر «محمد فهمیده»، جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در مراسم رونمایی از ۳۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در شهر آفتاب به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ترکیبی از نیروهای مسلح و مردم همچون دوران دفاع مقدس است که تمام اقشار در آن حضور فعال دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «دفاع مقدس سرچشمه قوت فرهنگی کشور است» ادامه داد: در دیدار دست‌اندرکاران راهیان نور با مقام معظم رهبری در سال ۹۵، ایشان در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هنر و سینما توصیه‌هایی داشتند و  فرمودند؛ «هزاران حادثه در دل هشت سال دفاع مقدس است». در‌حال حاضر در حوزه هنر، نویسندگان و ناشران به میدان بیایند و هزاران حادثه دوران دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف حضور نیروهای مسلح، ملت و دولت را به قلم تحریر درآورند.

امیر فهمیده با بیان این مطلب که در سال گذشته ۷۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدسی در مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به چاپ رسیده است گفت: ۲۴ عنوان کتاب از مجموعه ۷۰۰ عنوان کتاب امروز در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب رونمایی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از نیروهای مسلح، ناشرین، مردم و کسانی که دغدغه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارند، دعوت می‌کند تا در جهت پیشبرد اهداف در این حوزه مشارکت فعالی داشته باشند.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان به یکی از موفقیت‌های این سازمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: طی توافقات صورت گرفته رییس ستاد کل نیروهای مسلح و شهردار تهران و تصویب مقام معظم رهبری، موزه دفاع مقدس به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تبدیل شد.  از این رو امروز در تمام استان‌های مرکز فرهنگی داریم.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار