سردار تمیزی در مراسم تجدید میثاق سربازان با آرمان‌های امام راحل:

نیروهای نظامیِ متعهد و متخصص مانع تجاوز دشمنان به کشور هستند

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تاریخ نشان داده است که هر اندازه کشوری از نیروهای نظامی توانمند، متعهد و متخصص‌تر برخوردار باشد، قدرت تجاوز به آن کشور از سوی اجانب وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۲۳۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ - 06May 2017
نیروهای نظامیِ متعهد و متخصص مانع تجاوز دشمنان به کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «علیرضا تمیزی» معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین تجدید میثاق سربازان نیروهای مسلح با آرمان‌های امام خمینی (ره) که صبح امروز و در آستانه سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و برگزاری جشنواره جوان سرباز برگزار شد، اظهار داشت: سربازان جوان ما برای سازندگی کشور و توسعه تفکر بسیجی و حفظ و اقتدار نظام اسلامی در برابر تهدیدات از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه هر کشوری برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال خود نیاز به نیروهای دفاعی دارد، افزود: مسلما بین استقلال سیاسی و اقتصادی یک کشور و قدرت دفاعی و نیروهای مسلح آن رابطه‌ای مستقیم وجود دارد و براین اساس جایگاه سرباز نیز ویژه است.

سردار تمیزی گفت: تاریخ نشان داده است که هر اندازه کشوری از نیروهای نظامی توانمند، متعهد و متخصص‌تری برخوردار باشد، قدرت تجاوز به آن کشور از سوی اجانب وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: سرباز کسی است که سر خود را برای حفظ میهن و دینش می‌دهد و هویت سربازی در هر فرهنگی قابل احترام است، زیرا سرباز از جان خود می‌گذرد تا ملتش از امنیت و آرامش برخوردار باشند.  

سردار تمیزی هدف از برگزاری جشنواره جوان سرباز را ارتقای جایگاه و منزلت اجتماعی سرباز، افزایش روحیه کار، ایجاد انگیزه در سرباز، رقابت سالم و توجه به ارزش‌های ملی و دینی دانست.
 
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در پایان عنوان کرد: امروز به اینجا آمده‌ایم تا با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کنیم و عهد کنیم که برای امنیت، آرامش و حراست از ایران اسلامی تمام تلاش خود را خواهیم کرد. 
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار