نجار در گفت‌وگو با دفاع پرس:

13 نفر در معدن محبوس هستند/ تقاضای همکاری از متخصصان فنی معدن

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه 13 نفر در معدن گلستان محبوس هستند، گفت: کمبود امکانات نداریم؛ اما از متخصصان فنی معدن تقاضای همکاری داریم.
کد خبر: ۲۳۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ - 06May 2017
13 نفر در معدن محبوس هستند/ تقاضای همکاری از متخصصان فنی معدن«اسماعیل نجار» رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در رابطه با حادثه معدن گلستان اظهار داشت: در حال حاضر کار در معدن با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد بسیار تخصصی پیش می‌رود و افراد متخصص و داوطلب از طبس، کرمان، مازندران و سمنان برای انجام این کار حضور پیدا کرده‌اند.
 
وی در ادامه گفت: در زمان انفجار سه آوار به وجود آمد که آوار نخست تا دیشب برداشته شد و در حال حاضر مشغول برداشتن آوار دوم هستیم.
 
نجار خاطرنشان کرد: تا دیروز 21 پیکر از معدن خارج شده بود و شب گذشته پیکر یکی دیگر از جانباختگان به بیرون از معدن منتقل شد.
 
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه تعداد افراد محبوس در معدن را 13 نفر برشمرد و گفت: تلاش داریم از داخل تونل و تونل فرعی که احداث شده به این محبوسان دست پیدا کنیم.
 
وی اظهار داشت: هیچ گونه کمبود امکاناتی در این زمینه نداریم و البته اعلام می‌کنیم که هر کس در این زمینه تخصص دارد و بر مسائل فنی معدن تسلط دارد، آماده هستیم از نظراتش برای امدادرسانی استفاده کنیم.
 
نجار با اشاره به محدودیت‌هایی که در کار امدادرسانی وجود دارد، بیان داشت: به دنبال این هستیم که علاوه بر پیشرفت کار، تلفات جانی دیگری نداشته باشیم چرا که احتمال ریزش و نشت گاز و انفجار مجدد وجود دارد.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار