جشنواره «رسانه، نظم و امنیت عمومی» در همدان برگزار می‌شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از برگزاری جشنواره «رسانه، نظم و امنیت عمومی» با هدف استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در توسعه امنیت اجتماعی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲ - 22July 2014

جشنواره «رسانه، نظم و امنیت عمومی» در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علیرضا خزاعی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، در تشریح این خبر بیان کرد: جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی سال گذشته بهصورت متمرکز توسط مرکز اطلاعرسانی ناجا در مرکز برگزار شد و با توجه به استقبال اصحاب رسانه، امسال برای اولین بار به صورت استانی در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت سهم رسانهها و پیشگیری اجتماعی از جرایم، تأثیرگذاری مثبت بر فرآیند انتشار اخبار حوادث در رسانهها و گسترش تعامل هدفمند پلیس و رسانهها برشمرد.

سرهنگ خزاعی افزود: این جشنواره در سه بخش خبر، مصاحبه و گزارش و از بین آثار منتشرشده در رسانهها از تاریخ سیام دیماه سال ۹۲ تا سیام دیماه امسال برگزار میشود.

این مقام مسوول نقش رسانهها در ترویج قانونگرایی و نظمپذیری، سهم و نقش رسانهها در ارتقای تعامل پلیس و مردم، سازو کارهای رسانهای ارتقای نظم و امینت اجتماعی، ابعاد جامعهشناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی و ظرایف روانشناختی نشده و تحلیل اخبار حوادث و رخدادها را محورهای پنج گانه این جشنواره بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران، اصحاب رسانه، مراکز پژوهشی و فرهنگی در استان میتوانند آثار خود را در سه بخش خبر، گزارش و مصاحبه از تاریخهای یاد شده که در رسانههای جمعی انتشار یافته است جهت شرکت در جشنواره به دبیرخانه این جشنواره واقع در معاونت اجتماعی انتظامی استان ارسال کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در خاتمه پیرامون نحوه ارسال آثار اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در جشنواره میبایست آثار خود را به صورت حضوری و یا از طریق پست به آدرس این معاونت واقع در میدان سپاه، بلوار نیروی انتظامی و یا به صورت پست الکترونیک به آدرس hamedan.social[@]police.ir ارسال کنند.

لازم به یادآوری است، مراسم اختتامیه این جشنواره در اسفند ماه ۹۳ برگزار خواهد شد که در این مراسم از آثار برتر با اهداء لوح و جوائز نفیس تقدیر به عمل خواهد آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار