پیشروی در شمال غرب موصل/ محله‌ای که به زندانی بزرگ برای غیر نظامیان تبدیل شده است

منابع عراقی از تبدیل محله 17 جولای تحت اشغال داعش در کرانه راست موصل به زندانی بزرگ برای غیرنظامیان و ادامه پیشروی نیروهای این کشور در شمال غرب موصل خبر دادند.
کد خبر: ۲۳۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ - 06May 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از النهرین، خلف الحدیدی عضو شورای استان نینوا اعلام کرد: داعش محله 17 جولای در کرانه راست موصل را به زندانی بزرگ تبدیل کرده است.

وی افزود: محله 17 جولای یکی از بزرگترین محله‌های غرب موصل است که داعش با بستن آن با بلوک‌های سیمانی و  موانع از همه طرف و باز کردن فقط یک معبر و روزنه  که آن هم تحت تدابیر شدیدی از سوی تروریست‌های تکفیری قرار دارد، این محله را به زندانی برای غیرنظامیان تبدیل کرده است.

از سوی دیگر منابع وابسته به پلیس عراق اعلام کردند: نیروهای واکنش سریع 500 متر در محور الهرمات در شمال غرب موصل پیشروی کرده‌اند و بر برخی ساختمان‌های در این مناطق مسلط شده‌اند.

این منابع بیان کردند: در جریان عملیات نیروهای عراقی 15 تروریست داعش کشته و 8 خودرو بمب‌گذاری شده آنها منهدم شده است.

رائد شاکر جودت رئیس پلیس عراق اعلام کرد: نیروهای پلیس موفق به خارج کردن ده‌ها غیرنظامی از مناطق درگیر در غرب موصل شده‌اند.

منابع عراقی همچنین از بازداشت آنکه رئیس پلیس داعش نامیده می شود در منطقه حمام العلیل خبر دادند و اعلام کردند که وی به همراه آوارگان محله مشیرفه وارد این منطقه شده بود.
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار