نمایشگاه کتاب -64/

جزییات برنامه‌های نشر فاتحان در نمایشگاه کتاب اعلام شد

نشر فاتحان با ۹ برنامه در قالب نشست تخصصی، نقد و رونمایی کتاب تا پایان نمایشگاه از مخاطبان استقبال می‌کند.
کد خبر: ۲۳۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ - 06May 2017
جزییات برنامه‌های نشر فاتحان در نمایشگاه کتاب اعلام شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشر فاتحان با حضور در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برنامه‌های ویژه‌ای را در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدسی به شرح زیر دارد:
 
1. یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه مراسم رونمایی از سه عنوان کتاب به نام‌های «طاهر کردستان»، «مهمان پاسگاه زید» و «صبرانه» با حضور جواد کاموربخشایش و خانواده معزز یک شهید، ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶ و همچنین مراسم نقد و بررسی کتاب «سراب آزادی» با حضور سردار ناصر شعبانی و جواد منصوری ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ برگزاری می شود.
 
2. برنامه نشست تخصصی تاریخ جنگ ایران و عراق با حضور محمد درودیان و علیرضا کمره‌ای ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶ و همچنین مراسم رونمایی از کتاب از ۵ عنوان کتاب ترجمه شده دفاع مقدس با حضور گلعلی بابایی و سردار محسن کاظمینی ساعت ۱۶:۳۰ لغایت ۱۸ دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
 
3. سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه نیز دو نشست تخصصی تحت عنوان «چشم‌انداز و راهکارهای ترویج کتاب دفاع مقدس» ساعت ۱۱:۳۰ و نشست بایدها و نبایدهای زندگی‌نامه شهدای انقلاب و دفاع مقدس ساعت ۱۴:۳۰ از دیگر برنامه‌های انتشارات فاتحان است.
 
4. دو نشست تخصصی دیگری تحت عنوان استناد در خاطره نویسی دفاع مقدس ساعت ۱۱:۳۰ و نقش خاطرات خودنوشت در جلوگیری از تحریف دفاع مقدس ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.
 
5. انتشارات فاتحان با رونمایی از پنج جلد کتاب روایتگری شمالغرب، پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ به فعالیت خود در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پایان می‌دهد.
 
براساس این گزارش؛ علاقمندان می‌توانند در تاریخ مشخص شده با حضور در بخش ناشران عمومی در سال ملل A1 روبروی غرفه کشور ایتالیا، انتشارات فاتحان، در مراسم شرکت کنند.
 
انتهای پیام/ ۱۳۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار