امام جمعه زابل:

از مصادیق بارز شهدا مقاومت و عدم خوف از دشمن است

امام جمعه زابل گفت: از مصادیق بارز شهدا مقاومت و عدم خوف از دشمن، حرکت در مسیر ولایت و دفاع از انقلابی است، که تداوم راه انبیاست.
کد خبر: ۲۳۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ - 07May 2017
مراسم سومین روز شهادت سرتیپ پاسدار حاج محبعلی فارسیبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، حجت الاسلام علی‌اکبر کیخا عصر روز گذشته در مراسم سومین روز درگذشت سردار شهید محبعلی فارسی که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین استان و جمع کثیری از مردم ولایتمدار استان در حسینه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد اظهار داشت: عنایت حضرت حق را ببینیم عبدصالحش که هم پاسدار بود و هم جانباز و هم معلم در ماه شعبان که مصادف شد با ماه اردیبهشت در روزهای نامگذاری شده به روز پاسدار و جانباز در 12 اردیبهشت روز معلم تاج شهادت را بر سر عبدصالحش گذاشت.

امام جمعه زابل افزود: فلسفه تشکیل این جلسات و شرکت در آن الحاق به شهدا و پایداری در راه آنها است.

وی با بیان اینکه از مصادیق بارز شهدا مقاومت و عدم خوف از دشمن، حرکت در مسیر ولایت، دفاع از ارزش‌ها و حرکت به سمت آرمان‌ها ، دفاع از انقلابی که تداوم راه انبیا است و تبعیت از ولی فقیه که به حکم امام معصوم ولی امر است را می‌توان نام برد.

کیخا بیان کرد:  آرزوی همه علما به دست مجتهدی مجاهد، عارفی سالک به ثمر نشست و ملت و امت را وصل کرد به عاشورا و بعد از قرن‌ها همان عملیات خداوند متعال را در تاریخ خواندیم و به چشم دیدیم.

امام جمعه زابل افزود: در همه سختی‌ها رهبر بزرگوار ما به ما فرمودند به وعده‌های خدا ایمان داشته باشید، انقلاب یعنی این، پس می‌ارزد که جان را فدایش کرد.

وی گفت: میرحسینی‌ها، عالی‌ها، خدری‌ها محبعلی فارسی‌ها این راه را رفتند و این راه تداوم دارد و شهدا این را از ما انتظار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها