یادمان شهدای محله «پشت بازار» خرم‌آباد ساخته می‌شود

یادمان ۱۳۷ شهید محله بزرگ «پشت بازار» خرم‌آباد ساخته می‌شود.
کد خبر: ۲۳۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳ - 06May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری یادواره شهدای محله بزرگ «پشت بازار» خرم آباد امروز در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با حضور فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد و دست‌اندرکاران اجرای این یادواره برگزار شد.

«مراد روشنی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این جلسه گفت: تمامی دستگاه‌ها با همه توان باید در این کار خیر همراه باشند و از ظرفیت هنر در معرفی شهدا بهره ببریم و مانند زمان جنگ باید این تفکر هنرمندانه را در بین جوانان و هنرمندان راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: بهتر است در برگزاری یادواره ها تفکر جدیدی را اجرا کنیم، که در این راستا می توان از خاطرات فرماندهان جنگ استفاده کرد.

«ماشاء الله بازگیر»، فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد نیز در این جلسه گفت: در زمان جنگ نیروهای عملیاتی شجاعی برای اطلاعات عملیات شناسایی نیاز بود که رزمندگان محله پشت بازار عضو گردان اخلاص از گردان‌های اطلاعات عملیات بودند و بر ما لازم است که یاد و خاطره این عزیزان را در عصر حاضر زنده نگاه داریم و برگزاری یادواره شهدا قدمی کوچک در قدردانی از رشادت‌های این دلیرمردان است.

وی افزود: با تعاملی که با شهرداری خرم آباد انجام خواهد گرفت مقرر است تصاویر شهدای پشت بازار را قبل از برگزاری یادواره در سطح محله نصب کنند و نیز یادمانی از این شهیدان را تهیه تا در سالروز «عملیات مرصاد» از آن رونمایی شود.

بر اساس این گزارش، محله پشت بازار از محله های قدیمی خرم آباد بوده که ۱۳۷ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار