با حضور اقشار مختلف مردم کرمانشاه؛

یادواره شهدای مدافع حرم و دانشجو کرمانشاه برگزار شد

یادواره شهدای مدافع حرم و دانشجو با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، جامعه دانشگاهی و سایر اقشار مختلف مردم شهیدپرور کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ - 07May 2017
یادواره شهدای مدافع حرم و دانشجو کرمانشاه برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، یادواره شهدای مدافع حرم و دانشجو کرمانشاه در گلزار مطهر شهدای والامقام این شهر برگزار شد.

مراسم یاد شده با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، جوانان، بسیجیان، کسبه و بازاریان، جامعه دانشگاهی، نخبگان و اقشار مختلف مردم متدین و شهیدپرور دروازه نجف انجام گرفت.

مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در یادواره شهدای مدافع حرم و دانشجو کرمانشاه به مداحی پرداختند و شاعران آیینی و انقلابی نیز اشعاری در وصف عظمت ایثارگری‌های شهیدان والامقام قرائت کردند.

حجت‌الاسلام سید امیر محمدی‌پور، امام جمعه اسلام‌آباد غرب سخنران این مراسم بود که به‌همت بسیج دانشجویی، کنگره شهدای دانشجو و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در فضایی معنوی و فرهنگی برگزار شد.

هدف از برگزار این مراسم معنوی، آشنایی هر چه بیشتر جوانان و دانشجویان با عظمت کار شهدا، آرمان‌ها و اهداف شهیدان و ادامه راه پرافتخار آنان و بهره‌گیری از این گنجینه ارزشمند بود که اجرای این برنامه فرهنگی با رویکرد توجه به مفاهیم ارزشمند و آموزه‌های اصیل دینی و انقلابی و مقابله با ترفندهای پلید دشمنان در به انحراف کشاندن جامعه و فریب جوانان ایران اسلامی صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار