مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور:

فضای مجازی برای گسترش جبهه انقلاب اسلامی فرصت است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: فضای مجازی برای گسترش جبهه انقلاب اسلامی فرصت است چون جبهه لیبرال دمکراسی غرب در‌حال افول قرار دارد.
کد خبر: ۲۳۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷ - 07May 2017
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «گودرزی»، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور عصر امروز در نشست جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی درباره مخاطرات و فرصت‌های استفاده از فضای مجازی اظهار داشت: در سال 75 برخی این ایده را در بحث مدل‌های توسعه مطرح کردند که برای توسعه دو مانع دین و فرهنگ کهن را داریم لذا برای ایجاد توسعه باید این دو مانع را برداشت؛ ایده‌ای که مبنای اتفاقات سال 75 به بعد شد.

وی افزود: پس برای اینکه بتوانند به مقصود خود برسند نیاز به اینترنت و فضای مجازی داشتند چون کار بدون این ابزارها بسیار مشکل بود به همین خاطر اینترنت به کشور وارد شد و اکنون در روستاها هم گسترش یافته است.

گودرزی ادامه داد:  لذا وقتی به تدریج در باور و افکار و عقاید نفوذ صورت گرفت و به دنبال آن مدل دین داری و کنشگری اجتماعی هم تغییر یافت، نوبت به وصل این افراد به هم می‌رسد تا زمینه‌های تغییر نظام به تدریج ایجاد شود به عبارت دیگر برای اینکه نظام به سمت براندازی سوق یابد و از درون نیز استحاله شود باید تغییر در باورها و دین داری مردم روی دهد.  

وی همچنین اضافه کرد: اما فضای مجازی فرصت هم هست زیرا لیبرال دمکراسی غرب در حال افول است و برای بقای خود دست و پا می‌زند و در مقابل گفتمان انقلاب اسلامی مثل سیمرغ در حال اوج گرفتن و گسترش در اقصی نقاط جهان است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد: امروز شرایط جبهه لیبرال دمکراسی به حدی از افول در مقابل انقلاب اسلامی ایران رسیده که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت عنوان می‌کند روش برخورد نظامی با ایران جوابگو نیست و حتی هژمونی قدرت نیز همین‌گونه است به همین علت باید واقعیت‌های قدرت امروز لیبرال دمکراسی را عنوان کرد تا در این رابطه دروغی به مردم گفته نشود.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار