سردار دهقان در گفتگو با المنار:

عربستان علیه ایران حماقت کند جایی جز مکه و مدینه امن نخواهد بود

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران هشدار داد که اگر سعودی‌ها مرتکب حماقت نظامی علیه ایران شوند هیچ جای امنی جز مکه و مدینه در عربستان وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۲۳۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ - 08May 2017
عربستان علیه ایران حماقت کند جایی جز مکه و مدینه امن نخواهد بود
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، سردار «حسین دهقان» وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه المنار هشدار داد که اگر عربستان مرتکب حماقت نظامی علیه ایران شود هیچ جای امنی جز مکه و مدینه در عربستان وجود نخواهد داشت.

سردار دهقان در پاسخ به سوال مجری المنار که پرسیده بود آیا عربستان قادر به انتقال نبرد به ایران و حمله به ایران است، تصریح کرد: من نمی‌دانم آنها چگونه می‌خواهند این کار را انجام دهند، من به آنها نسبت به عدم ارتکاب حماقت نصیحت می‌کنم اما اگر دست به این کار بزنند بعید می‌دانم که از عربستان جایی جز مکه و مدینه سالم بماند.

وی افزود: عربستان به درجه‌ای از استئصال رسیده که حاضر است برای بنیامین نتانیاهو به منظور تحریک وی علیه ما چاپلوسی و تملق کند.

سردار دهقان در ادامه تصریح کرد: ما به هیچ وجه در پی اشغال هیچ‌گونه کشور عربی یا مسلمان نبوده‌ایم و نخواهیم بود. آنها امروز گمان می‌کنند که قادر به عرض اندام در مقابل ملت‌ها و  بویژه ملت بزرگ و متمدنی همچون ایران هستند، آنها متوجه چیزی که بر زبان جاری می‌کنند نیستند و علت آن نیز غرور، تکبر و جهل است.
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار