فرمانده سپاه استان زنجان:

اردوهای جهادی زیباترین صحنه‌های حضور جوانان در صحنه است

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: صحنه‌های اردوهای جهادی و طرح هجرت و محرومیت‌زدایی زیباترین صحنه‌های حضور مردم و به ویژه جوانان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۳۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ - 08May 2017
امروز صحنه جنگ، اقتصادی استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در همایش گروه‌های برتر جهادی استان زنجان اظهار داشت: آن شور و حالی که قبل از عملیات کربلای 5 در بین رزمندگان وجود داشت امروز هم حضور جهادگران با آن ارزش و مجاهدت مثل دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه مردم و به ویژه جوانان بسیجی با دریافت منویات و هدایت مقام معظم رهبری هم بصیرت داشته و در صحنه‌های مختلف شرایط را درک کرده‌اند، افزود: جوانان بسیجی همواره به موقع و خوب عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به صحنه‌های دوران دفاع مقدس، افزود: جوانان، رزمندگان، مردم و نیروهای مسلح در جنگ حماسه‌های بی‌نظیری را خلق کردند. 

سردار کرمی به حضور مردم در صحنه‌های حساس سیاسی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: قدرت‌نمایی شیعیان در مانور 25 میلیون نفری مردم در اربعین حسینی در حرم امام حسین (ع) نمود یافت.

وی با بیان اینکه مردم در صحنه حاضر شده و هر نوع اقدام ضد امنیتی را خنثی کردند، افزود: امروز مقام معظم رهبری بیش از هشت سال است که به جهاد اقتصادی تاکید دارند.

فرمانده سپاه استان تاکید کرد: امروز صحنه جنگ، اقتصادی است و مردم ولایتمدار نیز همچنان که حصر آبادان و خرمشهر را شکستند و تا آخرین نفس ایستادگی کردند، در این جنگ نیز موفقیت‌آمیز عمل خواهند کرد.

سردار کرمی بیان داشت: صحنه‌های اردوهای جهادی و طرح هجرت و محرومیت‌زدایی زیباترین صحنه‌های حضور مردم و به ویژه جوانان محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های داخلی و خدمت به مردم محروم تاکید کرد و گفت: خدمت گروه‌های جهادی قابل تقدیر و تجلیل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها